willem de kooning toelating

Ik heb a.s. maandag dus de toelating op de wdka. Ik ben ontzettend zenuwachtig. Je moet nu opdrachten op de locatie zelf maken. daar kijk ik wel tegenop. thuis heb je namelijk rust en veel meer tijd. Heeft iemand hier al ervaring mee? en wat is een algemene opdracht die mischien elk jaar terug komt?

Ik hoop dat er iemand snel kan antwoorden!

Een vriendinnetje deed in 2012 mee aan de toelating. Ik weet dat ze heel druk bezig was met haar portfolio en er heel veel moeite instak. De plaatselijke opdrachten gingen wel prima en waren leuk, maar was vooral heel veel stress zei ze.

Helaas is ze na een half jaar gestopt, aangezien het een harde opleiding was. Ze voelde haar niet op haar niveau en alle materiaal moest ze zelf betalen.

Hopelijk is het vandaag goed gegaan! x

Ik heb gister, 11 maart 2014, toelating gedaan bij de WDKA. Mijn richting was ruimteljk ontwerpen maar deed samen met arts & crafts de toelating. De opdrachten worden nu op de school zelf gemaakt. De sfeer was goed, alle kandidaten waren aardig waardoor ik zelf ook niet zo zenuwachtig was. We moesten onze portfolio uitleggen op tafels. de accessoren (3) gingen hier helemaal door spitten terwijl de kandidaten werkte aan de opdracht. erg jammer, want nu kon ik niks toelichten. je krijgt de hele dag de tijd om aan 2 opdrachten te werken. het maakt niet uit als je 4 uur werkt aan opdracht 1 en 3 uur aan opdracht 2, als het maar af is aan het einde van de dag. Al met al, heb ik plezier gehad deze dag. Ik kon lekker knippen en plakken, mijn creatieve brein laten kraken. Ik denk wel dat het goed is gegaan, nu wachtende op de brief. Succes voor degene die het nog moeten doen!

Aangenomen! :grinning: