Wilde dromen?

Hee meiden,

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2.5 jaar samen en beiden 20 jaar. In het begin ging alles prima en waren we echt dol op elkaar. Mijn briend was in het begin van de relatie wat onzeker en ging niet graag weg, het liefst zat hij thuis en wilde hij niks doen, terwijl ik juist graag dingen onderneem.

We houden heel veel van elkaar, maar kunnen soms botsen. Laatst ging het een tijdje niet goed maar hebben we dit opgelost en is alles weer prima. Alleen zegt m’n vriend nu dat hij veranderd is (geen idee waardoor, weet hij zelf ook niet ) en hij graag wil feesten en wild zijn. Terwijl hij nooit zo geweest is en dit totaal nooit wilde, ook met mij niet. Ook als vrienden hem mee vragrn is het antwoord altijd nee.

Nu zegt hij dat hij heel veel van me houdt en absoluut een toekomst samen ziet, maar toch benieuwd is naar het ‘wilde leven’ als in feesten en one night stands. Hij weet niet wat hij wil, denkt dat dat wilde leven toch niet bij hem past en hij onze relatie en een toekomst samen niet wil vergooien voor wat one night stands.

Ik weet nu niet hoe ik me moet voelen. We hebben een gepassioneerde relatie dus dat zit ook wel goed, alleen voel ik me nu ‘tweede rang’ zeg maar. Alsof ie het maar met mij moet doen, omdat het niet anders kan. Het komt voor mij best hard en onverwacht aan dat hij het gevoel heeft dat hij iets mist, terwijl ik dat gevoel totaal niet heb en hij niet weet wat hij moet doen. Als we samen zijn hebben we het hartstikke leuk en is alles prima.

Wat moet ik hiermee? Is dit slechts een wilde droom? Ik heb hem gezegd dat als hij denkt dat hij iets mist hij het uit moet maken en dan z’n dromen waar moet maken, want je bent maar een keer jong, hoe vervelend ik dat ook zal vinden. Ik wil hem niet in de weg staan, maar hem absoluut niet kwijt. Ik krijg het gevoel dat ie niet genoeg aan mij heeft, hoewel hij altijd zegt dat ik altijd zo goed voor hem ben. Ik denk dat ik mezelf hiermee gek aan het maken ben, maar het blijft maar in mn hoofd malen.

Moet ik het gewoon vergeten?

Bedankt voor het lezen x

Als het alleen maar praat is wat hij zegt zou ik het gewoon even aanzien, misschien komt het er wel helemaal niet van en is dit gewoon een opwelling

Dankjewel voor jullie reacties

@Cerise dankjewel voor je reactie. Zo heb ik het inderdaad nog niet bekeken. Hij is inderdaad wel serieus over ons, alleen deed dit mij daar nogal aan twijfelen. Feestjes hebben we niet vaak samen, maar gaan er dan wel samen naartoe waar het heel gezellig is. Teveel drankjes en late avonden haha

Inderdaad, ga samen naar feestjes of dingen die hij dan ‘wild’ vindt. Vooral als je met meer dan met z’n tweeën bent (dus met nog wat andere vrienden erbij) bouw je samen een soort spanning op en is het heel leuk om daarna ook weer samen naar huis te gaan etc. Tenminste, dat vind ik dan (; (Een van de leukste dingen die ik met mijn vriend heb gedaan was met vrienden naar een nachtclub in Berlijn gaan, vervolgens staan te flirten en dansen met elkaar alsof we elkaar niet kenden, en vervolgens onze vrienden afschudden en giechelend naar het hotel terug sneaken.)
Zo krijgt hij misschien het gevoel dat hij niet zijn “beste jaren” op de bank zit, en zijn jullie toch samen (: