Wild leven met leugens [verhaal!]

Misschien verander ik de titel nog

De stemmen om me heen klonken vaag. Ik wist niet wat ze zeiden, ik hoorde alleen wat gelach op de achtergrond. Het klonk heel ver weg. Ik staarde naar het gras. Plotseling verscheen er een hand voor mijn mond. De hand hield een joint vast. Ik keek naar de persoon die hem vasthield. Even moest ik bedenken wie het ookal weer was. Ohja Jayro. Hij stak de joint voor me aan en ik pakte het vast en begon eraan te roken. Dit was al de zoveelste van deze week. ,ROTTERDAM ROTTERDAM ROFFAAAAA!" de jongens schreeuwden en lachten het uit. Ik zag mijn beste vriendinnen Chloe en Gabriella gezellig met hun meedoen. Ik voelde me slecht, het blowen de hele week door maakte me kapot in plaats van vrolijk. Het was allemaal eigenlijk begonnen als een grapje. Nouja, dat is hoe ik het liever noem. Elk ander mens zou zeggen… een leugen.

Een paar weken geleden…
Het was een normale schooldag toen ik op de wc’s binnenkwam op school. Daar stond een mooi meisje met blond haar. ,Hey jij",zei ze. ,Heb je misschien tampons?" Ik keek even snel in mijn tas terwijl ik wist dat ik die niet had. Ik durfde ze namelijk niet zelf in te brengen. ,Oh shit sorry ik heb mijn laatsten gister aan een vriendin gegeven", loog ik. ,Maakt niet uit",zei ze en ze trok haar shirtje zo ver naar beneden dat haar borsten eruit puilden. Ik kende haar wel. Iedereen kende haar. Chloe heette ze. Het “geilste” meisje van de school. Ze stak haar hand naar me uit. ,Ik ben Chloe". ,Robin",zei ik. ,Leuke naam voor een meisje",lachte ze. Ik voelde me goed, ik kreeg een compliment van het mooiste… eeh… “geilste” meisje van de school! ,Anyways, ga je mee naar de stad vandaag? ik moet even zo’n hele mooie nieuwe lipgloss stelen. Ik ben om half vier in het parkje", ze gooide een kauwgompje in haar mond, gaf me een knipoog en liep de wc uit. Ik kon het haast niet geloven. Chloe had mij meegevraagd naar de stad?! Mijn dag kon niet meer stuk.

die middag om half vier
Het was half vier. Ik liep een beetje onzeker het parkje in. Op een bankje in de verte zaten een groepje jongeren. Een hele mooie jongen zat op een scooter en leunde voorover. Ze hadden harde bobbeling muziek aan en zaten te roken en te drinken. Even stond ik stil, ik durfde dit helemaal niet. ,RRRRRobin!“klonk Chloe’s stem. Ze wuifde naar me. Iedereen keek om. Ik probeerde zelfverzekerd te lijken en liep naar ze toe. De hele groep bekeek me van top tot teen. Chloe stond op en pakte mijn hand. ,Wij gaan stad in, moiii” en we liepen weg van de groep. Ik verwachtte een uitleg waarom ze mij mee had gevraagd, maar die kwam er niet. In plaats daarvan stak ze een sigaret op en hield ze mij haar pakje voor. ,Sigaret?" Even aarzelde ik maar ik pakte er toch een uit. ,Dankje",zei ik. Ze stak hem voor me aan en voorzichtig nam ik een trekje, ik zag dat ze naar me keek dus ik moest het wel over mijn longen doen. Anders zou ze erachter komen dat ik nog nooit van mijn leven had gerookt. Ik deed het over mijn longen en hoestte het uit. ,Wacht, je hebt toch wel vaker gerookt?“vroeg ze. ,Ja tuurlijk”,loog ik. Ik kon ook moeilijk zeggen van niet. Ik wilde er al zo graag bij horen…

verder? ;$

eigenlijk wilde ik het verhaal nog iets anders maken want dit stukje vind ik nog een beetje te gewoontjes dus ik doe er even een stukje bij. :slightly_smiling_face:

We liepen al een tijdje in de stad en veel jongens hadden naar ons gefloten. Of nouja, ons… vast naar Chloe.
,Kom, ik zou vandaag nog een oorgaatje laten schieten!"zei ze en ze trok me mee een piercingzaak in. Er stond hardcore muziek op en er was alleen een man die met zijn armen onder de tattoes zat. Hij leek jong en was best knap. ,Wat mag het zijn schatje?“zei de man. Chloe wees een plek bovenin haar oor aan en ging op de stoel zitten. De man pakte zijn naald. ,Mag dat wel van je ouders?“vroeg ik. Chloe barstte in lachen uit. Ook de man grijnsde. ,Even desinfecteren”,zei de man. Chloe lachte ,Je doet maar…“ze streelde met haar hand over zijn arm. ,Mooie tattoes”. De man lachte en keek haar aan. Ik voelde me heel ongemakkelijk. Chloe was pas zestien! Die man kon wel dertig zijn! Nadat hij de piercing erin had geschoten liep hij naar de kassa. ,Eeeh… ik heb eigenlijk geen geld bij me”,zei Chloe die van de stoel opstond. ,Ja wat flik je me nou?"de man reageerde geirriteerd.
,Wil je niet even onderhandelen? Achter?"Ze pakte de man zijn hand vast en sleurde hem mee naar achteren. Wat zouden ze aan het doen zijn?
Daar stond ik dan… in mijn eentje… in de piercingzaak.
Op een gegeven moment hoorde ik een soort mannelijk gekreun. ,Ohhh… ja toe maar"klonk de mannenstem. Mijn ogen werden groot. Wat waren ze daar in hemelsnaam aan het doen?! Het duurde een paar minuten en toen kwamen ze naar buiten. Chloe veegde haar mond af en de man deed de riem van zijn broek dicht. Vol verbazing bleef ik ze aan staren. Was dit normaal ofzo? ,Kom je?"zei Chloe en ze lachte naar me alsof er niks aan de hand was.

haha, leuk. Verder

Wauw :astonished: Heeft ze gepijpt? xd

ik moest echt lachen toen ik dat las, ik weet niet of het de bedoeling is dat het ook een grappig verhaal wordt ? haha

Hihi.

haha goed verhaal hoor

Mooi geschreven.

UP!

UP!

UP! upperdepup =]

JMSxx, bewondering voor jou.

Ik kijk tegen je op. :astonished:

Haha, bedankt iedereen. Kritiek ik ook van harte welkom

Ik zat op de bank tv te kijken. Nog steeds kon ik niet geloven wat er vandaag gebeurt was. Ik had nog nooit zo aan seks gedacht… nouja, ik wist wel dat als ik iets op seksueel gebied zou doen, dat met mijn ware jongen zou zijn. Maar bij Chloe leek het allemaal zo makkelijk. Mijn moeder en ik waren thuis. Omdat ze zelf ook rookte, herkende ze de sigarettengeur gelukkig niet.
Later die avond kreeg ik een smsje van Chloe: Hey, kom je straks naar het parkje? Iedereen is er dan. kus C. Ik keek naar mijn moeder. Ik zou echt nooit mogen, het was al iets van half tien. Over een halfuurtje moest ik naar bed, morgen was een normale schooldag. Ik mag nooit meer weg… xx smste ik terug. Uhh je hebt toch een raam slimpie? x smste zij weer. Ik snapte wat ze ermee bedoelde.

Zo gezegd zo gedaan, die avond toen mijn moeder al naar bed was klom ik zo zacht mogelijk het raam uit. Daar liep ik dan… in het donker door de Rotterdamse straten. Het parkje was niet ver weg. In de verte zag ik ze al zitten. Het waren er niet veel. Veel van de mensen kende ik al. Het waren de populaire mensen in de wijk. Danillo, Jayro, Soufian, Eldrick, Gabriella en Chloe. Ik kwam erbij en iedereen was aan het lachen en Gabriella en Danillo vielen op de grond in het gras. Een rare geur drong mijn neus binnen. Wiet. En overal lagen bierblikjes. Chloe zat op de rand van het bankje te roken, het was geen normale sigaret, het was een jointje. Ze gierde het uit van het lachen. ,Heee schat!“zei ze toen ze me zag. Ze gaf me een knuffel en stelde me voor aan de rest. Iedereen was vrolijk en ik ging naast een jongen zitten die Jayro heette. Op een gegeven moment sloeg hij z’n arm om mij heen. ,Robin was het toch?“zei hij. Echt, hij was de mooiste jongen die ik ooit in mijn hele leven had gezien. Hij had nikes aan een een zwart adidas vest. ,Moet je niet?“vroeg hij en hij hield zijn joint voor. Ik schudde mijn hoofd. ,Durf je niet ofzo?” Ik wilde ook weer niet stom over komen. ,Jawel, ik durf wel” ,Hier”,zei hij. Voorzichtig pakte ik de joint vast. Eigenlijk durfde ik het niet. Wat zou er gebeuren? Hoe zou ik me gaan voelen? ,Volgensmij heeft deze het nog nooit gedaan",lachte Soufian. Iedereen begon te lachen. ik voelde dat ik rood werd van schaamte. Snel nam ik een trekje. Jayro begon te grijnzen. ,Goedzo",zei hij. ,Nog eentje…" Ik deed gewoon wat hij zei en nam er nog een, en nog een… en nog een… tot alles helemaal wazig werd…

uuuup

Sorry iedereen! ik heb heel lang niet geschreven maar heb besloten dit weer op te pakken. En hier wil ik ook mee doorgaan! als jullie het een beetje goed vinden tenminste…

de volgende dag
,Waarom doe je nou zo raar Robin?“drong mijn beste vriendin Saar aan. Ik had haar tot nu toe nog niks verteld over wat ik gisteren allemaal wel niet had meegemaakt. Saar had een hekel aan die populaire mensen. En mijn andere beste vriendin Mia, was soms een beetje dommig en naif. Zeker niet het pienterste meisje van de wereld. Ze zat dromerig uit het raam te staren. ,Is er iets ofzo?“ging Saar verder. ,Neehee”,zei ik. Ik wist zeker dat als ik het haar zou gaan vertellen ze heel erg raar en jaloers ging doen. ,We zouden toch geen geheimen voor mekaar hebben?!“riep Saar iets te hard. De hele klas moest lachen. Een gevoel van schaamte ging door me heen. Dat had ik wel vaker. Soms zou ik gewoon echt niet met Saar gezien willen worden. Ze kon zo erg overdrijven! ,Er is gewoon niks aan de hand, ik doe toch normaal” Saar wou nog iets zeggen maar de bel ging gelukkig. We waren vrij gelukkig, het was nog maar kwart over twaalf. Met z’n drieen liepen we het lokaal uit en Saar was er gelukkig over opgehouden. Opeens ging mijn telefoon. Chloe stond op het schermpje. Ik nam op. ,Hallo met robin?“zei ik.
,Hey! We staan vlakbij jou huis! Kunnen we bij jou binnen chillen?”
Ik moest even denken, ja mijn moeder was pas om zes uur thuis vandaag.
,Ja dat kan wel”,zei ik.
,Je bent een schat!“hoorde ik een jongen op de achtergrond zeggen.
,Oke, snel fietsen ja, of wil je dat Eldrick je op komt halen met de scooter?”
,Nee hoeft niet, ik fiets met vriendinnen"
,Wat zegt ze?“Eldrick. ,Ze fietst met vriendinnen”. ,Oh…"
“…”
,Oke schiet op!",zei Chloe nog en ze hing op.
Ik had de telefoon nog niet in mijn broekzak gestopt of Saar keek me al nieuwsgierig aan. ,Wie was dat?!" Ik zuchtte. Ze was wel lekker op dreef vandaag.
,De buurvrouw, ik moet weer op haar zoontje passen"loog ik. Ik kon haar de waarheid toch ook niet vertellen? Dan ging ze weer raar doen.
,Zal ik je meehelpen? Dan gaan Mia en ik gewoon gezellig mee!“zei Saar. ,Nee hoeft niet, ik wil liever even alleen Sven eten geven… tv laten kijken… en zelf even een goed boek lezen ofzo”. Saar keek me even aan en draaide haar hoofd toen weer weg. ,Oke",zei ze kortaf en we liepen richting de uitgang van de school.

12:30
Ik kwam aan bij mijn huis. Ik zag de hele groep van gistere, behalve Soufian, al voor m’n huis zitten met zakken chips en bier. Sommigen hadden een sigaret in hun handen. Jayro zat op een hekje met een oranje zak doritos in zijn hand en een blikje energy. Wat leek hij onschuldig zo. In plaatst van jointjes en drank, gewoon chips en een sportdrankje. ,Daar is ze al!",zei Gabriella. Ik parkeerde mijn fiets tegen het hek aan. ,Hoi",zei ik. Ze groetten me terug. Ik pakte mijn sleutels en deed de deur open. Iedereen kwam binnen. Wat waren ze rustig. Met ons 6en gingen we op de bank zitten. ,Moeten jullie iets drinken?"vroeg ik voorzichtig. Danillo grijnsde en haalde een tas tevoorschijn en zette een stuk of vijf grote flessen drank op tafel. De hele groep grijnsde en lachte. Chloe trok mij mee de keuken in en we pakten wat glazen. ,Wanneer komt moederlief thuis dan?“zei ze terwijl ze een peuk opstak. ,Zes uur”,antwoordde ik. We liepen de woonkamer en het duurde niet lang of iedereen zat al aan de drank. Iedereen behalve ik.
Ik kende dit spul niet en mijn moeder zei altijd: “nooit iets drinken wat je niet kent” maar door de betoverend mooie ogen van Jayro die mij een rood drankje in de hand gedrukt gaf, vergat ik mijn moeder even en deed ik mee met de groep…

moet ik verder gaan ? ;$

verderr :slightly_smiling_face:

De tijd vloog voorbij… het was al tien voor zes en iedereen was hartstikke dronken. De hele dag hadden we binnen zitten drinken, roken en de jongens hebben nog geblowd. Misschien Chloe ook wel, die zat namelijk al uren in een lachkick. ,Misschien moet je even een raampje open zetten robin",lachte ze. Dat leek me geen slecht idee. Ik strompelde naar het raam toe en zette het open. Ik draaide me om en zag dat Jayro vol bewondering naar mijn kont staarde. Zijn ogen stonden heel raar. ,Kan je het zien?“zei ik lachend. Maar hij hoorde het niet eens. Stil nam hij nog een slokje van zijn drankje. Ik wilde net weer op de bank gaan zitten toen de bel ging. Plots voelde ik een soort hete golf in mijn maag. Mijn moeder! Die zou hartstikke boos worden als ze dit zo zag. Voorzichtig deed ik de deur open. Het was Saar. ,Ik dacht dat jij op Sven aan het passen was”,zei ze streng. ,Oh…",zei ik en ik grinnikte. ,Ja ik ben alweer terug". ,Wat zie jij eruit zeg! en waarom zijn je ogen rood? en wat is die geur?!“zei Saar aan een stuk door. Ik keek haar even aan en schoot toen in de lach. Ik kon het ook niet helpen, het kwam vast en zeker door de drank. Saar werd een beetje rood. ,Ga je nog antwoord geven?” Ik lachte nu nog harder. ,Zit ik op het politiebureau ofzo?!"zei ik. Saar wist niet meer wat ze moest zeggen. ,Robin! Kom je nog?!“hoorde ik Chloe roepen. Saar probeerde nieuwsgierig naar binnen te kijken. ,Wie is dat?“vroeg ze. ,Ik vertel het nog wel een keer maar ik moet nu gaan doei”,grinnikte ik en ik wilde de deur dichtdoen maar Saar hield de deur tegen. ,Ik weet niet waar je mee bezig bent robin, maar je moeder is over vijf minuten thuis, misschien dat zij het een beetje snapt”,zei Saar en ze liep de tuin uit. Ik deed de deur dicht.

Ohja, mijn moeder… Ik liep naar binnen om tegen iedereen te vertellen dat ze weg moesten maar toen ik binnenkwam zag ik Chloe bij Jayro op schoot zitten. ,Ik heb zin in seks",zei ze. Ik schrok ervan. Was dat normaal? Zoiets zeg je toch niet zomaar? Jayro keek haar van top tot teen aan en beet sexy op zijn lip. Toen zoende hij haar. Chloe ging andersom op zijn schoot zitten en drukte hem een beetje naar achter, tegen de achterkant van de bank aan. Wild zaten ze te zoenen. Ik voelde me er heel ongemakkelijk bij en kreeg een enorm kutgevoel van binnen. Ik vond Jayro zoooo leuk en nu zat hij met zijn tong in Chloe’s bek! Gabriella keek me aan. ,Wat is er?" ,Niks?“zei ik. ,Jullie moeten allemaal weg want mijn moeder komt zo thuis en dan wordt ze gek!” Gelukkig stopten Chloe en Jayro met zoenen en stond iedereen op. ,Kom je mee naar het parkje dan?“vroeg Chloe. ,Ik moet eten sorry”,zei ik. Toen hoorden we plots getoeter. De auto van mijn moeder stond voor de deur. ,Snel snel! Via de achterdeur!“riep ik. Ik liet ze snel eruit, zette de glazen op het aanrecht en spoot de hele woonkamer vol met deo. Het slot klonk. ,Schat, ik ben thuis”,zei mijn moeder. Ze kwam de woonkamer binnen en haalde haar neus op. ,Wat ruikt het hier raar? Wat heb je allemaal zitten spuiten joh?" ,Nieuwe deo",loog ik. Mijn moeder ging uitgeput op de bank zitten. Ik ging naast haar zitten. Mijn moeder stak een sigaret op. Toen schrok ik. De asbak die op tafel stond zat helemaal vol met peuken! Met verschillende merken erop. Ik draaide langzaam mijn hoofd om, om te kijken of mijn moeder het ook doorhad. Maar gelukkig zag ze het niet. Ze stond op en liep naar de keuken. Hoe moest ik dit nou doen? Ik pakte de asbak op en stond op. ,Robin!"riep mijn moeder kwaad. Van schrik liet ik de asbak bijna vallen. ,Wat is er?!“riep ik terug. ,Waarom staat de achterdeur open?! Heb jij dat gedaan? Je weet toch dat je niet zomaar de achterdeur open kan laten in deze sloppenwijk hier!” ,Sorry…“zei ik. Opgelucht haalde ik adem. Ik had nog steeds de volle asbak in mijn hand en wilde net richting de prullenbak in de hoek van de kamer lopen toen mijn moeder plotseling binnen kwam. ,Wat doe jij nou?!”

ik heb niet echt reacties dus ik weet niet of ik verder moet schrijven maar ik post nog wel even een stukje :wink:

,Uh… ehm…“zei ik. Ik kwam even niet uit mijn woorden. ,Waar komen die peuken vandaan?“vroeg mijn moeder. Ik gaf geen antwoord. ,Robin, rook jij?!” Zonder iets te zeggen bleef ik mijn moeder aanstaren. Ze griste de asbak uit mijn handen en legde het op tafel. Zelf ging ze zitten. Ze haalde er een voor een een een peuk uit. ,L&M… L&M… Camel… hier nog een L&M… Marlboro… Marlboro… dit heb jij echt niet alleen gedaan"mijn moeder keek me streng aan. ,Vertel op, met wie was je?” ,Een vriendin",mompelde ik. ,Welke vriendin? Is het Saar? Want als het Saar is, zal ik nu meteen even haar moeder opbellen" ,Nee het is niet Saar!“zei ik geirriteerd. ,Wie dan wel?!“riep mijn moeder kwaad. Ik kon geen Chloe zeggen. Ik kon haar echt absoluut niet verraden. Bovendien, dan mocht ik nooit meer met haar omgaan… en ik begon net een beetje in het populaire wereldje te komen. ,Met wie was je Robin?“drong mijn moeder aan. ,Kate”,verzon ik. ,Wie is kate?” ,Een nieuwe vriendin, die ken je niet”. ,Nou dan wil ik dat je daar niet meer mee omgaat en dit is ook de laatste keer dat…“mijn moeder preekte maar door en preekte maar door. Ik voelde me steeds bozer worden van binnen en dacht aan Chloe. Die zou echt niet zo over zich heen laten lopen. Wat zou Chloe zeggen? Ik kroop even in haar rol en schreeuwde naar mijn moeder: ,Ik ben geen baby meer hoor! Ik ben vijftien jaar dus ik kies zelf uit met wie ik omga! En als ik roken wil, dan rook ik gewoon! Jij hebt er geen ene reet over te zeggen!” Mijn moeder was er even stil van. ,Je bent nog maar vijftien en ik ben je moeder!" ,Nou en!“schreeuwde ik. ,Je wilt dit niet! Je bent jong en onzeker en je laat je gewoon beinvloeden…” ,Ik wil dit! Jij weet er niks van af. Ik wil dit!“schreeuwde ik weer. Toen deed ze iets wat ik nooit verwachtte. Ze legde haar pakje sigaretten voor me en keek me vals aan. ,Rook maar, het hele pakje op. Waar ik bij zit, als je het echt wilt, dan doe je het nu voor mijn neus”. Oeps… en nu? Wat zou Chloe doen? Ach… dat was niet zo moeilijk. Ik pakte het pakje en stak een sigaret in mijn mond. Ik zag mijn moeders geschrokken gezicht. Dit verwachtte ze niet. Met een aansteker stak ik 'em aan en nam een lange hijs. Na nog een paar hijsjes, klopte ik het as even de asbak ik en keek mijn moeder nonchalant aan. ,Zie je wel?"zei ik en ik rookte hem op. Toen die bij het filter was, drukte ik hem uit in de asbak en liep zonder ook maar iets te zeggen naar boven, mijn kamer in. Op mijn bed barstte ik ineens in tranen uit. Waarom precies wist ik niet. Dit was ik niet… zo was ik gewoon niet… weer dacht ik aan Chloe. Zou die wel eens huilen? Nee, zij huilde nooit. Dus ik dwong mezelf te stoppen met huilen en pakte mijn dagboek erbij.

upp! :slightly_smiling_face: