Wild FM trey songs winnen, MN GROOTSE BLUNDER

heeyy,
we was zo een actie op wild fm hitradio, kaartjes voor trey songs, en ik had heelsnel gesms en werd teruggebeld, superblij natuurlijk, dus ze zeiden blijf ff hangen, dus dat deed ik mar mn zusje en vader waren ff aan eht spelen dus ik ging naar boven, maar ik nam de radio neit mee ik dacht ik hoor dat hallo enzo wel op de mobiel, maar het duurde wel erg lang dus ik hing op en ging ff naar de radio luisteren, en toen hoorde ik ineens straks deze hitsb lahblabla en daarna kwam het gewoon nietmeer, OMG ik had gewoon die radio moeten meenemen, want misschien praatte die radioman via radio ofso en heeft ie vast hallo enzo gezegd en geen antword gegeven,…

weet iemand of ik die treysongs kaartjes toch nog kan krjigen ofso? omg ik schaam me zo. ik was zo blij en nu denk ik de heletijd aan me blunder, wat een sukkel ben ik ook he, ik had al gesmst van wat er gebeurdem aar kreeg geen antwoord, nu heft iemand anders die prijs waarschijnlijk…

Volgens mij had je niet mogen ophangen…

Maar dat is wel jammer natuurlijk, ik denk niet dat de kaartjes nog voor jou zijn.

Idd… ik denk dat je die kaartjes kwijt bent.

Nooit ophangen. Ze zeggen het niet via de radio, je wordt gewoon doorverbonden naar iemand die vraagt om je info zodat ze je de kaartjes kunnen sturen. Dat kan gewoon even duren. Ja. Stom. Je bent ze inderdaad kwijt.

na een tijdje toen ik radio weer luisterde, begonnen ze over een heel ander onderwerp enzo, en dat was al voor ik ophing maarja ik ben gewoon een grote sukkel, volgende keer beter… :S

Kan je niet terugbellen?
Of is het onbekend nummer?