Wil WEG van huis!!!

Vreemd dat je het zit telinken aan de Islam…Zoi het er ook niet temaken hebben dat Moslims meer closer zijn dan bv. Hollanders…

Maar dat achterwege want daar gaat mijn topic niet over he, zulke reacties heb ik niets aan en wil ik ook niet

Alvast bedankt

Ik ben zelf ook uit huis geplaatst, dit tegen mijn zin in trouwens het was gemeld bij meldpunt kindermishandeling door de psychiater van mijn moeder, en die hebben mij op een avond met 3 politiewagens uit huis gehaald toen ben ik in een time out geplaatst waar mijn moeder niets vanaf mocht weten dit is een geheime locatie, daar werd gezocht naar een voogd voor mij, en die heeft toen een pleeggezin voor mij gezocht, voor zover ik weet hoeven je ouders dat niet persé maar dat zal je na moeten vragen.

Ik zou als ik jou was gewoon even contact op nemen met jeugdzorg, om je vragen erover te stellen en jouw situatie uit te leggen.
Hoewel ik wel denk dat ze eerst jou thuissituatie willen zien, omdat tieners natuurlijk best wel kunnen ‘overdrijven’ ze zullen je denk ik niet zomaar alleen op basis van jou verhaal uit huis plaatsten.

Guttegut, weer lekker vijandig he. wat ik probeerde duidelijk te maken was dat moslimfamilies over het algemeen closer zijn. Maar ik wou geen lange lulverhalen ophangen. Maar prima als je mijn hulp niet wilt aannemen. Maar naar mijn mening mogen de mensen die geen fatsoenlijk Nederlands spreken oprotten uit Nederland.

Vond je mijn reactie vijandig?Spijt mij dan …Ik vond die van jouw namelijk vijandig overkomen…
Jouw mening, mag je hebben!Vrij land gelukkig…

En waarom ik het linkt aan de Islam is dat je zegt da je moeder je uitscheld voor Jodin, en dat ze geen Nederlands spreekt. Het conflict Palestijnen-Joden? Of zit ik nu zo verkeerd. Zo denk ik zelfs dat je uit Israel komt.

je bent niet de enige met problemen thuis hoor, bij mij is het nu ook echt kut.
ik hoor eigenlijk in parijs te zitten maar had dus zo’n ruzie thuis dat we niet zijn gegaan,
mijn moeder slaat me ook en mijn ouders zijn ook gescheiden, verder geen normale familie.
ik heb ook het gevoel dat me broertje meer krijgt enzo dus ik leef wel met je mee.
maarja ik wens je veel sterkte maar ik kan je niet helpen, ik kan me eigen problemen niet eens oplossen.

Jíj begint hier de aanval en dan kan je iets terug verwachten.

OT, ik zou eigenlijk niet weten wat je zou kunnen doen.
Ik zou naar de jeugdzorg gaan, of van die opvanghuizen waar je anoniem heen kan vluchten.

Prima dat je mijn hulp links laat liggen. Ik had het namelijk eerder over jouw moeder, niet over jou. Maar je vind je moeder zo vreselijk, dat je haar zelfs nog gaat verdedigen. Prima. Moet je niet hier aankomen zetten, je kunt dit over het algemeen wel verwachten. Nu ben ik dan de enige, maar de meesten hebben geen zin om zo’n lang verhaal te lezen.

als je jeugdzorg in gaat schakelen sturen ze je niet gelijk het huis uit
maar ze gaan je eerst helpen
en dan als het niet goed gaat dan pas kun je uit huis
ik zou gewn vet hard sparen veel geld maken
geen geld uitgeven aan bullshit
en het geld op je bank zetten

Dat laatste is wel jammer, alhoewel ik het wel begrijp men kan idd overdrijven…
Weet jij hoe ze komen kijken naar je thuissituatie?Is dat een dagje meelopen…Maar dan stopt het eigenlijk al daar want mijn moeder zal echt heel poeslief doen als jeugdzorg er is dan ben ik opeens haar dochter wel(krijg vaak tehoren van niet bij zulke momenten zal ze 360 graden veranderen) En als jeugdzorg weg is dan ben ik bang, want wat zal ze mij aandoen?

Mens, wat lul je nou allemaal…

@Marietoulouse

denk niet dat ze erg veel aan jouw reacties heeft, ze zoekt een oplossing , geen discussie met jou over wat jij van dingen vindt die hier niet mee te maken hebben.

zoals iedereen zegt kan je jeugdzorg proberen, maar tot die tijd zou ik zoveel mogelijk wegblijven van huis want veel thuis blijven is geen goed idee in jouw geval, geld sparen en wachten tot je wél uit huis kan.
Geef de hoop niet op en denk niet dat het altijd zo blijft want voor je het weet heb je je ouders helemaal niet meer nodig, en je doet nu al heel veel zelf dus je redt het echt wel !
heel veel sterkte ermee :slightly_smiling_face:

Nee ik denk niet dat ze een dagje mee zullen lopen, maar ik denk wel dat ze samen met jou en jou moeder gesprekken willen, hoewel maargoed daar zal je even voor moeten mailen/bellen/afspraak maken bij jeugdzorg zodat je daar ook zekerheid over hebt.

oh, dat klinkt heftig!
Zoals je van de andere meiden leest/weet
dat je naar jeugdzorg kunt gaan.
Ik las nog laatst een meisje met bijna dezelfde probleem,
ze werd dus ook mishandeld en getreiterd.
Maar ze is dus naar jeugdzorg gegaan, haar moeder is toen ‘geroepen’ om akkoord te gaan enzo. Alleen deed haar moeder poeslief tegen over de jeugdzorg. Hebben ze afspraken gemaakt, hoe ze het beter voor haar konden maken dus de thuisituatie zal dus beter worden. Maar na een tijdje begon haar moeder weer van begins af aan. Dus als ik jou was, zou ik beter naar een van je vriendinnen gaan of je vader(als je die hebt) dat je dan even kunt blijven totdat je een onderkomen vindt. En een afspraak bij de jeugdzorg kan ook, dat je dan je thuissituatie uitlegd enzo! maar ben je een moslim?
Mischien komt het daardoor dat je moeder je een jodin noemt.
En nog een tip laat niks merken, dat je weg wilt. Want ze kan wat doen/regelen!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Indergeval veel sterkte!

liefsx.

Dit bedoel ik dus…Ik weet zkeer dat mijn moeder zo zal doen…En ik wil totaal geen gesprek met haar en ik dat kan ik ook thuis doen en het helpt toch niet wil gewoon weg…Ik ga maandag op school mijn verhaal voorleggen aan een maatschappelijk werkster en als ze ook dat komt vertellen, dan houd het eigenlijk op…Want het enige wat ik wil is WEG gaan

Je kan ook proberen bij een vriendin zo lang mogelijk te blijven logeren, of een familielid die de situatie wel kan begrijpen en zo min mogelijk wilt verergeren. Ergens waar je even een tijdje kan wonen. Vaak kan thuiszorg weinig doen. Ik ken namelijk zelf veel mensen die in aanraking zijn met thuiszorg. En het verschil is er bijna niet. (Denk aan mensen met verslavingen, geen ouders, probleemouders etc.)

En zorg zoals hier veel word gezegd dat je zelf geld op zei hebt staan! Je mag trouwens wel het huis uit op je 16e maar met toestemming van je moeder dan. En het is alleen bijna onmogelijk om het geld per maand bij elkaar te krijgen. (Denk aan minimaal 500 euro per maand.) Als je dan op kamers wilt gaan wonen. (Dat wilt een vriendin van mij, ze is zelf ook 16 en zit nu te sparen om haar 17e het huis uit te kunnen).

Probeer tijdelijk even geen spullen te kopen en desnoods nietgebruikte spullen verkopen! Zorg in iedergeval voor wat geld.

Veel sterkte meid!

ik heb net ook weer is ruzie met mijn m oeder gehad en ze gaat mij op de lijst voor pleeggezinnen zetten zegt ze. en ze gaat me meenemen naar de therapeut. zelf ga ik weer contact leggen met mijn vader in de hoop dat ik daar naar toe kan wnnr het echt doorzet…

kindertelefoon echt waar!