wil niks meer van jongens maar eerder wat van meisjes?

ik denk dat ik een jongens probleem heb ofzo…
ik heb 3 keer een relatie gehad, met alle3 liep het kut…
het kwam erop neer dat ze mij niet meer wouden, of ik werd in de steek gelaten.
of ze wouden me om 1 ding , ja wat zou het toch zijn…-.-
ik heb veel kutdingen meegemaakt met me ex 1,5 jaar lang, liegen, slaan enzo…
terwijl ik hem nooit wat kwaads heb aangedaan
maar ik ben altijd veels te aardig voor mensen:S
oke en verder als ik bevriend was met een jongen op school ofzo, kwam ik er later achter dat ze verliefd op me waren…
naja en nu wil ik vrijgezel zijn, voor een lange tijd denk ik… wil gewoon ff niets meer van jongens ofzo… en soms bijv. op hyves vind ik het leuker als ik aandacht van een meisje krijg… waarom weet ik niet;O
maar ik kan gewoon niet bevriend met een jongen zijn want ze willen altijd meer en ik wil dat niet:O en als ze willen afspreken dan wil ik helemaal niks meer:O
en dit moest er ff uit.
hebben meer mensen dit, dat je denkt van laat me toch met rust enzo:P?

Ehm, nee. Ik niet.

Njaa, nu hoef ik niet meer met andere jongens af te spreken door mn vriend :grinning:

Maar nee, normaal heb ik dat niet.

ohw okee:) ik durf gewoon niets meer met een jongen aan misschien bindingsangst of iets
maar ik weet niet wat ik eraan kan doen;O
ik voel me keiraar;S

daarom zijn niet alle jongens hetzelfde he :’’)

Nee, geen ervaring. Maar als jij denkt dat je je fijner voelt met een meisje, moet je dat gewoon proberen. - Niets mis mee.
Ik kan wel begrijpen dat je even niets meer met jongens te maken wil hebben hoor, ook al zijn ze niet allemaal van die idioten.

Ik verwijs je door naar het Lesbisch/Biseksueel topic! Maar je hebt wel rotervaringen gehad met jongens, gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde (:

nee idd niet allemaal zijn ze zo, had wel een leuke jongen ontmoet maar die laat niks meer van zichzelf horen :blush: beetje verwaterd…
misschien weet ik ff niet zo goed wat ik wil ofzo:P

geen ervaring,
maar net als wat GjengroddeStier:
ik kan begrijpen dat je die jongens even zat bent.

ik herken je verhaal. Ik heb ook het een en ander meegemaakt met jongens zegmaar, en het lijkt soms wel of ik ze niet meer vertrouw. Verliefd word ik vaak nog wel, maar dan verbied ik het mezelf zo’n beetje, en dat is heel moeilijk. Ik roep ook altijd : Ik blijf eeuwig single, en ik meen dat ook een beetje…
Het is een beetje moeilijk uit te leggen allemaal.

Ik ben zelf een jongensmeisje. Niet qua kleding/gedrag ofzo :stuck_out_tongue: maar ik kan beter met jongens opschieten, niet echt met meisjes.
Maar ik heb wel een vriend.

Ik herken het ook. Ik had zelf ook last van bindingsangst/verlatingsangst door vervelende ervaringen met jongens. Ik durfde me emotioneel niet open te stellen. Ik dacht dat jongens je toch alleen maar pijn konden doen. Dus waarom moeite doen?
Nu heb ik sinds kort een vriend en hij is wel lief en hij weet van mijn bindingsangst, daarom heeft hij het rustig aangepakt. Dus ik zie nu ook dat het anders kan. : )
Voor jou zal er ook vast ergens een lieve jongen zijn!

ik heb het ook wel een beetje gehad met jongens eigenlijk, ik wordt gewoon nooit verliefd als ik een jongen op het begin leuk vind. ik me altijd ergeren enzo xD

nee ik heb niet maar ik kan het van jou kant erg goed begrijpen dat je de jongens beu bent.

hihi ja dat ergeren heb ik ook:P dankjee voor alle reacties:)!
Daisy ja ik snap je wel dat heb ik ook:P
maar de goede jongen kom ik ooit wel tegen denk ik:P:O