wil m'n beugel eruit-HELP!!

hoooi,
ik heb eergister een slotjes beugel gekregen, omdat er 2 tanden een beetje naar achter stonden. Mij was het nog niet opgevallen, en andere mensen ook niet want ze waren heel verrast om mij met een beugel te zien!!

ik vind het alleen héél lelijk staan, en het doen pijn… Alleen maar nadelen dus!
ik heb het er gewoon niet voor over om een jaar met lelijke, vervelende slotjes te lopen om net iets perfectere tanden te krijgen…!!!

hoe vertel ik mijn ortho dit, en is het slim om te doen?
xxx

houd het nou maar gewoon even vol, zometeen ben je er blij mee.

Je went er wel aan… Na een paar dagen is de pijn over, gewoon even volhouden (:

maar ben ik er wel echt blij mee, als het toch bijna geen zichtbaar effect heeft??
dan kan ik beter altijd normaal maar met een klein foutje leven, dan een jaar FOUT en dan nét wat normaler…!

ofniet?:expressionless:

Waarom heb je dan überhaupt een beugel? Je kon toch gewoon zeggen dat je het niet wou?

Had je dit niet eerder kunnen bedenken dan? Had een hoop tijd, moeite en geld gescheeld :’)

vraag ik me ook af… hihi
ik ben niet echt voor de keuze gezet, ik kwam er pas achter hoe erg het was toen ik de beugel had!

maar dat doet er niet toe… Hoe vertel ik 't aan mijn ortho? HELP(A)

Mijn tanden zijn ook bijna perfect maar evengoed moet ik een beugel om een paar tandjes kaarsrecht te zetten, ik krijg binnenkort een beugel maar ik zal er ook aan moeten geloven. ik denk niet dat je aan kan komen met ik wil me beugel eruit, want dan denk ik dat je verzekering wel gaat zeggen hoho.

Je ortho heeft die beugel er toch niet voor niks ingezet? Niemand is dolblij als ie voor het eerst zn beugel krijgt. Die pijn gaat na een paar dagen wel over, het valt totaal niet op want zo veel mensen hebben een beugel en uiteindelijk zal je er blij mee zijn. Lekker laten zitten dus (:

daar heb je een punt… maar ze kunnen me toch niet dwingen om een beugel te houden?:open_mouth:

Het doet straks echt geen pijn meer :slightly_smiling_face:
En als het bij jou nooit op is gevallen zal het niet zo heel erg zijn, dus je zal er niet heel lang mee zitten.

is zo voorbij,

ja dat hoop ik! het gaat alleen meer om het uiterlijk, ik word er niet knapper op met zo’n ijzerfabriek in m’n mond… het valt ook heel erg op omdat ik zo’n beetje ALTIJD lach…:0

Had ik ook hoor, na 2 dagen is het wel over, voor het grootste deel.
Ik ben wel blij met me beugel, heb nu ieeets langer als een jaar. En al zo’n verandering!

Wow dat is geld verspilling zeg.

Pijn trekt weg hoor na een paar dagen of een week. Je went er vanzelf aan en dan vind je het ook niet meer zo lelijk ^^

Ervaring hahaha

Ik lach ook altijd en heb hem nu ook nog niet zo lang en ik lach nog net zo veel. Kan mij het schelen. Heb je ooit iemand horen zeggen “Zij is lelijk/daar wil ik niks mee/ik wil niet met haar omgaan want ze heeft een beugel” Nou ik niet hoor…

Ik zou ook doorbijten!
Vergeet niet, een beugel is niet enkel voor het zicht. Als je tanden niet recht staan zijn ze veel moeilijker schoon te houden en krijg je sneller last van weetikveel wat allemaal.

omygod… er zijn ZOVEEL mensen met slotjes. het is net zo normaal als geen beugel heb ik het gevoel. wees maar blij, het resultaat mag er wezen.

wees blij dat je een beugel hebt. ik heb hem (maar) een half jaar gehad en het heeft echt verschil gemaakt!

kwestie van doorzetten dus.