Wil jij iets aan je onzekerheid doen? Ik wil je proberen te helpen.

Ik hoop dat ik dit wel mag plaatsen van de Moderator.

Lieve dames, Ik ben Shanon, 29 jaar en ik ben op zoek naar meisjes en/of vrouwen die onzeker zijn over zichzelf. Hetzij over je uiterlijk of je innerlijk. Ik wil je graag proberen te helpen op de beste manier die ik kan door met je te praten. Het hoeft niet persé over onzekerheid te gaan. Misschien zit je niet lekker in je vel, heb je pijnklachten waar je niet goed mee om weet te gaan (ik heb zelf pijnklachten) of misschien ben je erg gestrest. Ik heb best wel veel meegemaakt in mijn leven, was vroeger erg onzeker en al ben ik er altijd weer sterker uitgekomen, ik heb mijn momenten gehad dat ik echt heel graag hulp had gewild maar er niet om heb gevraagd. Ik denk dat ik best wel veel kennis over onzekerheden heb opgedaan en goed weet om te gaan met allerlei gevoelens dus ik zal in ieder geval mijn best doen om je te adviseren. Dus mocht je behoefte hebben om je verhaal bij mij kwijt te raken, stuur me dan even een berichtje.

Ik hoop snel iets te horen. Veel liefs, mij.

Waarom open je weer een nieuwe topic, 6 minuten nadat jouw andere gesloten is.

Ik heb het bericht aangepast. Vandaar. :wink:

Ik heb het bericht aangepast. Vandaar. Snap je?

We hebben een topic hiervoor: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-wil-je-je-problemen-kwijtje-hart-luchten-note-mijeen-van-ons-topic-2-304305.175.html

Dat is op dit moment niet zo actief, maar hier kun je eventueel je oproepje plaatsen. Je kunt natuurlijk ook op specifieke topics reageren als je denkt dat je iemand kunt helpen. Hier doe ik een slotje op.