Wil jij de perfecte Instagrampost of selfie?

Hoi allemaal! :palm_tree:

Ik heb een bijbaantje bij een marketingbureau en ben daarom een pro in foto’s bewerken. Ik bewerk vaak foto’s van vriendinnen en kan heel veel, van ogen vergroten tot dunnere benen, van een bruinere huid tot voller haar, noem maar op! :heart_eyes: Ik heb deze ‘dienst’ al een keer eerder aangeboden en dat was super leuk, dus ik doe het nu nog een keer! Eventueel heb ik ook filters om hem helemaal te bewerken.

Wil jij ook zo’n perfecte foto? Dan kan ik die voor je bewerken!
Voorwaarden:
:sparkles: Ik vraag €2,50 per foto.
:sparkles:Je foto moet oké kwaliteit zijn. Een hele donkere foto bijvoorbeeld, daar kan ik niks mee. Het liefst een foto die in goed licht (bijvoorbeeld buitenlicht) is genomen. Ik geef vantevoren aan of ik je foto kan bewerken of niet.
:sparkles: Geef in je berichtje aan wat je wensen zijn. Je mag dit ook in een privébericht doen. Schaam je nergens voor, want niks is te gek. Als ik iets niet kan doen hoor je het vanzelf.
:sparkles: Ik stuur je de foto met logo eroverheen, zodat je kan beslissen of je tevreden bent. Daarna stuur ik je een tikkie of betaalverzoek en als je die hebt betaald ontvang je de gewone foto.

Stuur me een berichtje of laat iets achter in de comments! :four_leaf_clover:

XOXO

Heb je ook before en after voorbeelden? Denk niet dat mensen gaan betalen voordat ze er echt een beeld bij hebben :stuck_out_tongue:

Ja heb ik, die stuur ik als iemand er naar vraagt i.v.m. privacy van de gefotografeerde meisjes! :grin: