Wil je kinderen?

Zo ja, hoeveel?
Zo nee, waarom niet?

Nee
Omdat ik bang ben dat ik ze niet kan opvoeden, en er zijn kinderen genoeg (ja dit klinkt heel stom, maar ik hoef ze gewoon niet, denk ik NU)

Ja, ik denk 2. Als het me bevalt misschien 3

-

Jaaa =)
Ehm, 2 of 3 zou leuk zijn.
Klinkt heel stom, maar ik wil dan wel graag een meisje.
1 meisje moet me gegund zijn xD
Ik wil gewoon zo’n band krijgen zoals ik met mn moeder heb.

Nee, en als je bij de AH werkt als cassiere en je al die gillende/huilende kinderen ziet voor voetbalplaatjes dan wil je ze ook echt niet meer.

je hebt helemaal gelijk! ze zijn wel irritant.

2/3 ofzo. maar daar ben ik nu nog helemaal niet mee bezig. XD

Ja, 2 of 3. Liefst wel een meisje er tussen, geen jongensgezin…

Ja, ik hoef geen leven met een man, en dat we samen oud alleen met z’n 2-en.
Lijkt me saai op een gegeven moment.

Ik wilde er altijd 2 :stuck_out_tongue: een jongen en een meisje.
Nu eigenlijk 4, 2jongens en 2meiden(niet dat ik dat kan kiezen, hahah)… want ik heb een broertje en dat vind ik niet leuk want ik wil altijd een zus.

Maaaar, ik zie allemaal wel joh :d

ik wil 2 kinderen of 3 ofzo :slightly_smiling_face:

NU? Nhee, maar later als ik kinderen wil toch 2, want ik ben zelf enig kind en vraag me soms wel af hoe het zou zijn als ik een zusje of een broertje gehad zou hebben…

Ja, maar niet meer dan 2.
En dan hopen dat ze op mij lijken :'3 (dus: rustig)

Ja, 1 of 2.
Jongen/meisje zou me echt helemaal niks uitmaken, ik zou sowieso van hem/haar houden. Maar ik moet en zal kinderen krijgen later! :’)

-

Ja, het liefst twee, denk ik. Sowieso meer dan één. Ik denk dat m’n leven niet compleet gaat voelen als ik geen kinderen krijg.

2 of 3

Ja, ik denk dat ik 2 kinderen wil. Het liefst een jongen en een meisje dan, maar dat kun je niet bepalen.

nee, ik denk niet dat ik een type ben voor kinderen.
heel misschien 1 ?? ooit

ja ik denk het wel, maar dat zie ik dan wel weer.

Ja ik denk het wel, en liefst 2 dan, een jongen en een meisje, lijkt me echt fantastisch :3