Hooi Allemaal, Momenteel zit ik echt in een enorme dip en hoop dat jullie me misschien beetje kunnen helpen. Ik ga nu 3 jaar met mijn vriend en woon zon 1,5 jaar samen met hem. We hebben enorm veel ruzie al is het al veel minder dan vroeger. We zijn beide erg dominant en kunnen weinig van elkaar hebben. Als we ruzie hebben gaat het ook echt van kwaad tot erger. Situatie van nu:
Vanochtend deed ik de gordijnen omhoog en zag ik dat hij de deur gewoon open had laten staan vanacht terwijl ik hem zaterdag er nog op gewezen heb dat we de sleutel niet in de deur moeten laten zitten
( aangezien we een kattenluik hebben ) vanochtend vroeg ik of hij even naar beneden wilde komen om het te zien, hij deed heel kattig tegen me en wilde niet komen dus ik liep naar boven en werd er best wel beetje boos om omdat er wel een nieuwe tv staat en nog veel meer waardevolle spullen. Meer boos uit geschrokkenheid. Maar goed hij ging me belachelijk maken door me na te doen en beetje sago te reageren. Waar ik slecht tegen kon want ik vond het echt een belangrijk iets. Omdat hij eerder zijn vorige woning moest verlaten dan gepland hadden we 6 duizend euro schuld in de lening en moest ik de hele inboedel voorschieten. Hiervan krijg ik nu nog 1200 euro terug. hij had wat spullen van ze eigen huis meegenomen en ik had weer voor mezelf een uitzet gespaard wat we tegen elkaar afgooide zodat dat klaar was en niemand daaraan hoefde te betalen. Maar goed dus ik zeg “die inboedle beneden is nog wel van mij” nou toen ging die me een partij schreeuwen tegen me dat ik niets krijg en dat ik alleen me hand maar ophou maar dat ik niet mee betaal aan de spullen uit zijn oude woning (terwijl we die discussie al maaaaaaanden afgesloten hadden )dus ik werd er beetje boos om dus hij stierde het huis door om te kijken wat er van hem was en wat ik gekocht had enz. dus ik draaide zijn hoofd van die kast daar ook nog. dus ik zei dat die normaal moest doen en dat ik recht had op dat geld nou toen kwam het ik was een vieze hoer een drama queen een jankend, hij gaf me een klap op me rug en hield me bij me keel vast. vervolgens liep hij boos naar boven en begon ik te huilen gewoon van schrik en toch pijn. dus ik direct een vriendin van me gesmst die me beetje rustig praatte. vervolgens riep die van boven dat ik zelf om die klappen had gevraagd omdat ik over die deur was begonnen en zijn hoofd aangeraakt had naar die kast. Ik had zelf erom gevraagd geslagen te worden en om hoer genoemd te worden. vervolgens liep ik naar boven omdat ik het oneerlijk vond en te zeggen dak hem niet aangeraakt heb ( kan er niet tegen als hij me dingen aanpraat die niet waar zijn) toen gaf die me een klap op me kaak en zei die dat hij hoopte dat me tand door me lip zat.Dus ik hield me stil en ging me opmaken komt die later beneden dus hging die praatte tegen me en vroeg of hij wilde stoppen want heb hem niets meer te zeggen. Hij zei dat ik een zielig tiefes wijf was, en dat ik er zelf om vroeg en dat ik een jankende drama queen ben. Ik ben vervolgens naar me werk gegaan en heb me hier verder opgemaakt.
Ik weet niet wat ik moet doen, om de een of andere DOMME reden wil ik hem niet kwijt omdat ik weet dat ik echt ontzettende bitch kan zijn ik heb hem ook wel is een klap verkocht ( hij mij ook hoor heb al 2 x dikke blauwe plek gehad ). Maar ergens kan ik niet zonder hem en wil ik niet zonder hem omdat ik weet dat ik ook totaal geen makkelijke ben.
Maar hou ik echt van hem of ben ik bang voor het diepe dal wat ik even door moet ??
Wat vinden jullie meiden ? Sorry ik heb maar 1 vriendin dus kan het aan niemand anders vragen …