wil ik dit wel...

hoi ik ben 13 en ik heb een vriendje(14) , nou heeft hij me gisteren ontgroent en zegt hij dat hij verder wil gaan het liefst al neuken… ik heb hem gezegd dat ik daar te jong voor ben en dat ik daar nog een jaar mee wil w88. dat vond op zich nog goed nou zegt hij wel:" als je mij niet kwijt wilt dan moet je wel verder gaan" daar mee bedoelde hij aftrekken. nou weet ik niet of ik dat wel wil. ik hou van hem maar heb hem pas 6x gezien… ben ik te jong hier voor of moet ik er gewoon voor gaan? xxx ps. weet ook niet zeker of ik dit wil.
pps. hij wil geen suffe relatie, en hij denkt dat ik hierdoor niet genoeg van hem houd.

Als je twijfelt, NIET DOEN. Je bent heel erg jong en als hij je op zo’n manier dwingt om verder te gaan is hij het niet waard.

Dat jij het hier al vraagt zegt al genoeg. Nee is nee en dat moet hij accepteren, doet hij dat niet dan kan die heel gauw oprotten en is het gewoon geen leuke jongen.

Ik heb ook ooit een vriendje gehad op waarschijnlijk dezelfde leeftijd als jou. Hij wou ook verder maar ik heb toen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wou. Een paar dagen daarna maakte die het uit, de lul. Scheelde dat ik op dat moment zo ongeveer twee vriendjes had waar ik niet uit kon kiezen, keuze was snel gemaakt toen, haha. Later kwam die nog wel met hangende pootjes terug maar toen was het wel duidelijk hoe die was.

Eerlijk gezegd klinkt je vriendje als een enorme sukkel. Je moet geen dingen doen waarvan je niet zeker weet of je ze wel wilt doen en hij mag dat dan ook niet van je vragen.

Dat gewoon precies.

Om heel eerlijk te zijn zou ik hem gewoon dumpen. Dat hij het durft te vragen en durft te zeggen dat als jij niet met hem verder gaat hij het uit maakt. Laat hem maar ff leiden (ook al vraag ik me af of ie dat doet). Ik zou zeggen maak het uit en je komt nog wel een jongen tegen die wel achter je beslissing staat.

Zo’n jongen gebruikt je vaak alleen maar puur voor de seks, dit verdien je niet. Maak je relatie uit en laat je zeker niet gebruiken.

Je eerste keer moet speciaal zijn, en je moet absoluut niet twijfelen. Als je twijfelt, is het vaak al gauw een nee

Uit je bericht kan ik opmaken dat je het niet wil. Waarom zou je het dan doen? Omdat je de jongen niet wil verliezen? Als hij je daarom verlaat is hij het al helemaal niet waard.

Je bent nog zo jong, wacht aub op iemand die jou respecteert en je niet alleen voor seks wil.

Inderdaad. Als hij geen begrip voor je heeft en niet op je wil wachten dan kan je het wat mij betreft het beste uitmaken.

:’)

Toen ik de titel las, dacht ik al: ‘nee, dit wil je nog niet’.

Toen ik verder las dacht ik: ‘dump hem’. Hij hoort niet zulke dingen te zeggen of te dreigen met uitmaken als jij die dingen nog niet wil doen + daarnaast ben je ook nog wel jong daarvoor ja.

‘‘Ik hou van hem maar ik heb hem pas 6x gezien’’
Ok.

+1

Je hebt je ‘vriendje’ 6x in je leven gezien en jullie hebben nu al een ‘relatie’?

NIET DOEN!!!

Ik ruik een troll. Sorry. :’)

oprotten met die gozer. Als ie je gaat pushen verder te gaan omdat hij het anders niet zo ziet zitten. Dan laat em aan de kant.
Hij kan wel zo leuk zijn en zo lief en zo aardig en the one.
Maar das gewoon spel, dat jong is op een ding uit en jij wil het niet. Probleem opgelost, hij heeft je maar te begrijpen.

Niet doen.