Wil iemand mij please helpen.? ik snap t niet meer..

het was maar een droom, laatst droomde ik nog over een walvis die trapliep, er zit geen enkele vorm van waarheid in.
Wees maar niet bang, had je misschien een enge film gekeken ofzo?

Wat een droom zeg! Je moet maar bedenken dat n droom niet altijd letterlijk is hoe je je voelt, dus maak je er maar niet teveel zorgen over. Denk gewoon aan de leuke dingen en probeer als je niet meer durft te gaan slapen, bij je ouders of iemand anders te slapen. Dat voelt meestal fijner dan alleen.

Bedenk je eens, hoevaak zijn dromen die je had echt uitgekomen? Vrijwel nooit toch. Ik bedoel, vannacht droomde ik dat ik op een veerboot zat met heel mijn klas, die waren allemaal op het dek en het regende keihard, dus ik zat in m’n eentje met mijn kat binnen in de boot, en toen kwam Jesse McCartney ineens langs met een bord kroketten en een tutu aan. Feitelijk gezien is het mogelijk, maar ik heb er niet echt hoge verwachtigingen van dat het zal gebeuren, dat moet jij ook niet doen! En vertel het iemand, je ouders of zo iets.

Bedankt voor jullie reacties =)
Maar ik was niet bang Dat het uitkwam, het was gewoon ik stond vanmorgen op en ik d8 huh wat een rare droom.
En ik neem ze ook niet serieus, maar om de een of andere reden voel ik me gewoon kut.
En bang, en ik geloof er niet in dat dromen uitkomen, dat vind ik onzin =S
En ik heb ook geen enge film gezien, die kijk ik niet, ik kijk alleen romantische komedies en zo en gossip girl, dus ja nachtmerries krijg je daar niet echt van…

Maar bedankt voor de reacties(K)

dromen beteken meestal wel iets, maar het is 9 v/d 10 keer niet letterlijk wat je droomt. so don’t worry

Oeh,
Ik heb een keer gedroomt dat ik werd ontvoerd door indianen die met tenten acht bij ons op het grasveldje stonden.

Maar dat is ook niet gebeurt.
btw: toen was ik 6 ofzo.’

ghaha. sorry ik zag het inneens voor me.

Hmmnouja, ik weet niet óf je er iets aan hebt.
Maar heb even opgezocht op google ;

http://www.droominfo.nl/d…tleg/Achtervolgd%20worden

http://www.loesje.info/esoterie/achtervolgingsdromen.htm

En nog iets; het hoeft natuurlijk niet altijd echt te gebeuren, of dat die man/vrouw nu opeens slecht is ofzo :wink:

O ik heb ook zoiets gehad, ik had er een paar dagen last van maar toen vergat ik het gewoon,
gewoon op andere dingen concentreren;)

Tja… Ik droomde eerst dat ik aan het picknicken was met iemand die ik helemaal niet mag… =.= maar het is maar een droom. Niet werkelijkheid.