wil iemand dit voor mij bestellen?

Ik kreeg in het algemene “wie kan … voor mij kopen?” geen reactie, dus misschien krijg ik met dit topic sneller antwoord.

Ik wil graag iets bestellen, maar dat moet met paypal. Ik heb geen paypal en ik mag het ook absoluut niet, dus een account aanmaken is geen optie. Dit is hetgene wat ik wil bestellen: http://www.noseright.com/order.htm

het is volgens heel veel sites het #1 alternatief op een nosejob, en het schijnt echt te werken. (Het is een klemmetje voor op je neus) Mijn neef doet de opleiding plastische chirurgie, en zelfs hij zegt dat het werkt, en dat het een betrouwbare site is. Dus ik zou het heel graag willen proberen. Het kost omgerekend maar 10,61 euro, en je mag bij het afrekenen dan gelijk mijn adres invullen, zodat het niet eerst bij jou bezorgd wordt. Dan hoef je niet nog een keer verzendkosten te betalen.

Ik ben bereid 15 euro op te sturen (in een envelop, met een kaart zodat het niet opvalt dat er geld in zit), dus je maakt 5 euro winst. Zou iemand dat alstjeblieft alstjeblieft willen doen? Ik wil het echt heel graag! Het enige wat je hoeft te doen is met paypal betalen. Je hoeft het niet thuis te ontvangen+naar mij doorsturen. Want je kan gelijk mijn adres invullen! Dus 2x klikken en je krijgt 5 euro winst! En je zou mij er heeeel blij mee maken.

xx

Kan je het geld niet gewoon over maken?

nee, je kan helaas alleen met paypal betalen.

Nee ik bedoel jij naar degen die het bij je koopt. Ik denk namelijk dat niemand het risico neemt om geld te ontvangen dat opgestuurd wordt.

vraag het aan een vriend/vriendin?

Iik denk dat hier veel meiden het te riskant vinden om dit voor je te doen. Aangezien ze geen zekerheid hebben dat je die 15 euro stuurt. sorry!

vraag het aan een vriend/vriendin?

Iik denk dat hier veel meiden het te riskant vinden om dit voor je te doen. Aangezien ze geen zekerheid hebben dat je die 15 euro stuurt. sorry!

Laatst kreeg jij toch ook geen reactie hierop van iemand die dit wou doen.
Het is te riskant.

[Je oud topic]

Ja, ze gaat erover nadenken. Maar ze zit nu een maand in Belgie.

Die hebben ook geen paypal ): Maar als iemand het zou willen doen, geef ik eerst mijn adres. Dus stel ik zou niet betalen, dan heb je alsnog mijn gegevens. Echt stom dat er geen manier is hoe ik kan bewijzen dat ik het geld écht zou sturen.

Waarom maak je het niet gewoon over naar degene die het voor je koopt? Dat is toch 20 miljoen keer makkelijker.

Ja, dat is wel zo maar ik ben niet echt handig met internetbankieren, want ik heb het nog nooit gedaan.

Het is echt heel erg makkelijk? :expressionless:

Ik wil het best voor je doen, als je me het geld eerst over maakt… Met de post opsturen vind ik niet zo betrouwbaar…

mwah, ik zou 't sowieso niet opsturen.
Het hoeft niet aan jou te liggen. maar opsturen is gewoon sowieso heel riscant.

Oh oke. Het kan natuurlijk ook nooit écht moeilijk zijn, maar ik heb het ook liever niet omdat mijn halve familie op mijn afschriften kijkt en ik wil het liever privé houden. Snap je? Maarja dat maakt het wel moeilijker idd.

Ik denk nie dat het op een andere manier gaat werken…

Ik vertrouw haar niet :pensive:
Iedereen kan internet bankieren!
Waarom vraagt ze haar ouders niet?

Alweer een topic? Een week of twee geleden had je hetzelfde topic. -.-’

Ik denk niet dat er iemand zin heeft om voor jou een neusding te kopen.

Dan wacht je toch tot ze je een antwoord geeft?

Echt een topic beginnen voor nothing. -.-’