wil hy myn terug?

voor de zomervakantie, kreeg ik wat met een jongen. hy was elk weekend vrydag & zaterdag, zwaar dronken. en soms ook nog welleens door de weeks. heb ik dus één keer meegemaakt. ik vond het echt een top jongen, maar de drank liet me twijfelen. na 2 maanden gescharreld te hebben, had ie me nog niet gevraagd ( hij zal het een maand geleden gedaan hebben) toen ik naar turkye ging, heb ik hem nog gezien. maar eenmaal in turkye aangekomen was hij de eerste die ik gesmst had van whaa ik ben aangekomen enzoo… hij stuurde geen smsjes, totdat ik stuurde. toen ik thuiskwam, kreeg ik een sms van dat het over was. hallo hoe lullig k bedoel wees een man en zeg het recht in me bek. ook hoorde ik dat ie nooit gewild had enzo. maar als ik dat vroeg ws het niet waar dus ik weet niet wat ik daarvan moet denken. ik heb nachtenlang gehuild, want ik hield echt van hem. hij probeerde me jaloers te maken met mn vrienden enzoo. daarom had ik zijn nummr ales verwijdert uit mijn telefoon want ik haate hem. maar nu smst ie me zomaar weer eens, van is dit en dat open en bla bla bla. maar wtf hoe moet ik dat wten? ik heb van de week zelfs een heel lief smsje gehad. van slaap lekker lekkere sgat. en droom mooi xxx. en bla bla bla. oppeens doet ie ook weer heel leuk tegen me. zoals ie eerst ok altijd deed. ook sinds ie mij niet meer zag was ie veel rustiger geworden dat hoorde ik dan weer=p en drinkt ie ook veel minder. wat denken jullie zoud hij me terugwillen?

bedankt dat jullie dit wilden lezen en mij willn helpen!

x

geef hem maar geen kans,
hij is 'n klootzak, zo te horen!

• waarschijnlijk gaat ie je weer pijn doen.

vraag het hem gewoon…
wat hij hiermee wil bereiken :wink:

volg je hart…
Maar ik zou hem geen kans geven, want meestal veranderen jongens toch niet … :see_no_evil:

Als ik het zo hoor, zou ik hem geen 2de kans geven >.<

Ik denk ook dat je hem geen kans moet geven…
Als je heel erg twijfelt laat hem een tijdje achter je aan lopen, dan zie je snel genoeg of hij je écht terug wil en leuk vindt of dat hij je weer gebruikt…

hallo mysje, leer eens normaal tYpen

“ik heb nachtenlang gehuild, want ik hield echt van hem. hij probeerde me jaloers te maken met mn vrienden enzoo. daarom had ik zijn nummr ales verwijdert uit mijn telefoon want ik haate hem.”

Dat klopt niet.

iig, ik zou het niet doen. Het komt niet echt real over.

volgens mij snap je het gebruik van de IJ en de Y niet echt…
btw, je hield van hem en je haatte hem? apart.
anyway, hij is een kneus.

+ Je moet gewoon niet omgaan met dit soort sneue types. (die heeft wel een y idd) Dat is alleen maar slecht voor je.