Wil hij zijn ex weer terug, en maak ik nu geen kans meer ?

Hallo,

We hadden laatst nog een schoolfeest en daar mocht je stemmen op the prom queen van het feest en de prom queen, nou vertelde mijn vriendinnen dus dat ze zagen dat mijn “crush” stemde op zijn ex ja en niet zomaar maar et een hartje achter haar naam geschreven ! Nou hoop ik zelf meer dat dir voor de grap was of dat het iets met zijn vrienden te maken had, een tijdje geleden vertelde hij ook dat zijn ex haar vriendinnen hem stalken en raar aankijken enz en ook zei hij een keer dat van: oh shit Mn ex zit ook in het orkest (daar zat hij zelf dus ook in). Ik wil dus heel graag wat met hem maar als hij zn ex leuk vindt ja dan wordt niks… (ff informatie Mn crush en ik hebben veel diepgaande gesprekken hij liked ook al mijn foto’s op social media enz en ja we hebben wel zeg maar veel contact)

Dat hij je foto’s liked zegt echt niks hoor, ik zou dat ook dus niet meteen als een teken ofzo zien.

Voor de rest is het lastig om hier iets over te zeggen. Dat hij op zijn ex stemt zegt niet meteen iets, misschien wist hij ook niet op wie hij anders moest stemmen. Dat hij er een hartje achter zet is daarentegen wel een vrij duidelijk teken. Dus ja, moeilijk om dat zo te zeggen.

Zelf heb ik voor mezelf een regel, Never take an ex back.
Omdat je eigenlijk al op voorhand weet dat het mogelijk geen stand houdt.

Maar als hij niet weet dat je hem leuk vind zal ik voral via emotions hem laten blijken dat je iets voor die jongen voel doormiddel van de. Hartje ect.

Maar ik zal er niet allteveel van verwachten.
-Juul