Wil hij wel of niet??

Ik ben nu 3 maanden met een jongen bezig. Hij is echt het einde. Super lief, knap, ligt goed bij de familie enzo. Ik kon hem al een tijdje, maar gewoon oppervlakkig. Dus hey alles goed? en meer eigenlijk niet. We hadden van te voren nooit echt diepgaande gesprekken ofzo, alleen soms over zijn ex. Opstap kwam ik hem tegen en toen hadden we gekust. Meteen de volgende ochtend begonnen we te appen en zo begon het eigenlijk allemaal. Afgesproken enzo. Nou was zijn ex en mijn ex allebei helemaal pist off. Super onredelijk want tussen mij en mijn ex is het zowat al 2 jaar over. En zijn ex dan een half jaar dus dat snap ik enigszins nog wel, dat ze dan nog wat gevoelens kan hebben. Uiteindelijk zagen ze allebei in dat ze dom deden en hebben ze er verder niks meer over gezegd. Maar nu het volgende. Ik vind wanneer je drie maanden bezig bent dat je onderhand wel moet weten of je 100 % voor iemand gaat ja of nee. Ik weet van mezelf dat ik echt een toekomst met hem wil, en dat ik al echt van hem hou. Maar hij had vanaf het begin gezegd ja ik wil niet te snel doen, wil het rustig aan opbouwen. Nu zijn we drie maanden verder, maar inmiddels al seks gehad en alles. Nu vroeg hij aan mij ja zullen we binnenkort samen slapen? Tuuuurlijk wil ik dat, maar ik heb wel mn principes. Kijk ik vind het gewoon raar dat hij hier bij mijn familie thuis blijft slapen zonder dat we iets hebben. Hij is hier al 100 keer geweest en mn ouders vinden hem super leuk, dus slapen mag hij wel, maar het gaat erom dat we niet eens iets hebben. Ik zei tegen hem je wil geen relatie maar wel alles eromheen, slapen sex alles. Wat houd dat woordje dan tegen? Dat maakt het echt niet ineens anders tussen ons…

Ik vind het niet erg dat hij het niet vraagt, maar wat ik wel niet snap is dat hij het rustig aan wil doen maar tegelijkertijd ook weer helemaal niet rustig aan doet.

Ik voel me echt een dom iemand dat ik hier over twijfel maar zou het zijn dat hij zich voor de buitenwereld schaamt ofzo voor mij? Want bijna niemand weet van ons. Wanneer we iets hebben weet iedereen ervan als het op fb enzo staat. Maar wat denken jullie? ben ik te achterdochtig en moet ik gewoon afwachten tot de tijd rijp is of moet ik er met hem over praten?? Bleehhh i dont know, ik haal me van allerlei scenario’s in m’n hoofd :flushed:

Ik zou hier met hem over praten. Zo te horen hebben jullie ongeveer wel een relatie alleen inderdaad zonder benaming. Dus vraag hem waarom dit zo lastig voor hem is en dat jij hier best wel mee zit :slightly_smiling_face: Ik hoop dat ik je geholpen heb xxx

Ik zou het wel aan hem vragen. Jullie gedragen je als een stelletje en hebben ook al seks met elkaar. Ik vind dat je nu eigenlijk wel mag vragen waar jullie staan, is niks raars aan.