Wil hij wel of niet iets serieus? HELP

Hee!

Ik date een jongen uit mijn klas, we begonnen als hele goede vrienden. hij vroeg mij net na de kerst mee uit, ik heb daar nogal lang over gedaan om ja te antwoorden (wist niet wat ik moest doen omdat hij een vriend was en ik niet wist of ik meer dan dat wilde) uiteindelijk toch gedaan, was natuurlijk net zo gezellig als altijd. Toen duurde het bijna een maand voordat hij mij weer mee uit vroeg.

Met valentijnsdag kreeg ik een anoniempakketje met een doosje chocolade, heel lief. paar dagen erna kwam ik erachter dat deze van hem was, we zijn die week op onze tweede date geweest.

We hebben de 3e date gekust en de 5e date ben ik bij hem thuis wezen eten (kon er niet onderuit komen haha) en dus zijn ouders ontmoet. Hij heeft ook al mijn ouders ontmoet, alles klinkt vrij serieus toch?

Maar vandaag vroeg de leraar aan mij of ik een vriend had (om een voorbeeld uit te leggen) terwijl hij langs mij zat, ik wist niet wat ik moest antwoorden dus ik zei nee, niks officieels. later zei hij dat hij dat grappig vond, en nieuwsgierig was naar wat ik zou antwoorden, hij vond het een perfect antwoord.
(bijna niemand weet van ons op school)

We hebben nu 8 dates gehad en heel wat tussenuren samen op school zonder dat we er ook maar een keer over gehad hebben wat we willen, hoe kan ik hier het beste een gesprek over beginnen? wil hij wel of niet een relatie? :cold_sweat:

Tja, ik denk gewoon vragen dan maar! Trek je stoute schoenen aan en vraag aan hem waar hij heen wil met deze dates en dat jij een relatie met hem wel zou zien zitten.

Je komt verder met vragen inderdaad! Al lijkt het wel zo hoor :wink: Anders zoenen jullie toch niet?

Kan dit via de app? Of is dit slimmer om tijdens de volgende keer dat ik hem zie te vragen? (dit is pas zaterdag, dus dat duurt nog zo lang) :flushed:

Ik zou het in het echt vragen wel.

En wat kan ik het beste zeggen?

Agh, misschien is het juist makkelijker om via de app te doen. Anders kan zijn antwoord ook heel kut overkomen eventueel. Ik zou gewoon iets vragen als ‘Hey, wat wil je nou? Wil je nu echt wat serieus of is het meer voor de lol? Want ik wil dat eigenlijk wel weten…’ Ofzo. Maar ik ben heel slecht in dat soort dingen dusja.

Ik zou het niet over de app doen. Kans ik groot dat hij het anders opvat. Ik zou dit ook nooit zo sturen ^

Dan zou ik gewoon zaterdag vragen wat de bedoeling is en of hij een relatie zou willen. En misschien vraagt hij het zaterdag wel!

ik heb hetzelfde als robin gedaan bij mijn huidige vriend, gewoon in het echt bespreken. be straight to the point, maar dan op een lieve manier :flushed:
vraag iets zovan, "waar vind jij dat we nu staan?’’ en dan bouw je vanuit dat je gesprek op. wees niet bang, als jullie al zovaak op date zijn geweest komt dat vastwel goed.

Zo heb ik het ook aan mijn vriend gevraagd!