wil hij nog wat?

hey meiden!
ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet via tinder en heb er toen ook 1 keer mee afgesproken dit was heel erg leuk en hij zei ook dat hij me erg leuk vond en al.
maar toen ging ik op vakantie naar blanes en hij zei dan ook dat hij wel op me zou wachten enzo. alleen hoorde ik deze vakantie bijna niks van hem en stuurde hij ook niet uit zichzelf berichtjes. ook al stuurde ik ook niet erg veel omdat ik niet te opdringerig over wou komen.

hij praatte van te voren ook al niet heel erg veel op whatsapp ofja hij liet mij het gesprek aan de gang houden. maar hij deed meestal wel gezellig en hij liet wel merken dat hij me leuk vond.
nu ik terug ben zegt hij nog steeds wel schat enzo en doet ook wel een klein beetje lief maar hij zegt nu niet meer zoveel en geeft eigelijk gewoon antwoord op wat ik zeg.
ik weet niet of hij gewoon zo is of dat hij gewoon niet zo’n zin heeft om veel te praten,
hij heeft ook nog niet gevraagd wanneer zie ik je weer ofzo ( al heeft hij het deze week heel erg druk dus sws geen tijd voor me )

edit:

ik heb hem nog gezien op feesten maar niet meer met hem afgesproken.
als ik hem zo zie doet hij heel lief maar via sms niet…
ook zie ik steeds reacties van anderen meiden op zijn foto met hartjes en ik mis je enzo, dus ik werd laatst een beetje boos maar hij zegt ja ik kan er toch niets aan doen dat ze zo reageren?
maar ze reageren toch niet uit het niks zoiets… wat denken jullie

Jij kunt hem ook vragen of hij zin heeft om na zijn drukke week weer eens af te spreken?

Niet iedere jongen is even goed met Whatsapp. En het is heel makkelijk om verkeerd over tekomen. Misschien wilt hij helemaal niet kort overkomen, maar is dat nu eenmaal hoe hij typt. Ik kom ook altijd korter over dan ik bedoel.
Denk dat je best gewoon eens met hem in real life kunt afspreken, dan zie je meteen hoe het nu zit. Dus vraag hem wanneer hij kan afspreken :slightly_smiling_face:

^ ik heb eigenlijk liever dat hij het vraagt haha :flushed: anders voelt hij zich misschien “verplicht” ofzo idk.
maarja als hij het niet meer gaat vragen moet ik het misschien toch maar doen…

Je kunt proberen subtiele hints te droppen, zodat hij door heeft dat hij je kan vragen.
Bijvoorbeeld dat je een film heel leuk vindt, maar nog geen kans hebt om hem te gaan kijken in de cinema. Omdat niemand meewilt of zo. Grote kans dat hij voorstelt om met hem te gaan dan.

^ dit ja,

En hij kan niet ‘ruiken’ dat het jou zo hoog zit zeg maar.
Hij kan of een goede reden hebben, of hij twijfelt zelf, of hij is zich er gewoon niet van bewust! Dat kan ook.
Subtiele hints en anders zou ik eroverheen stappen en toch zelf eens wat voorstellen, als je te opdringerig overkomt (wat ik overigens niet denk) merk je dat vanzelf.

ik zeg wel extra steeds dingen waar je echt goed op door kan praten ofzo
maar dat doet hij niet echt, en heb niet echt zin om steeeds maar opnieuw iets te moeten vertellen dus idk wat ik nu zal doen haha…

Vraag dan om duidelijkheid als je het echt niet meer weet.

Echt he.
Dit zeg ik ook altijd in dit soort topics. Idk maar wij kunnen niet ruiken of hij iets voor je voelt

Als hij niet uit zichzelf vraagt of je mee gaat iets leuks doen zou ik het zelf doen, nee heb je en ja kan je krijgen toch? Zolang je hem niks vraagt heb je geen duidelijkheid, je wilt toch ook niet de hele tijd blijven afwachten…

Soort gelijk iets gehad en bij mij blijft het nu bij vrienden en niks meer

ik vroeg net aan hem of er iets was en hij zei neee gek er is niks.
maar toch blijft hij een beetje saai doen enzo dus denk dat ik binnekort maar ga vragen om wat te doen haha.

Ik zou hem idd vragen, jongens zijn zichzelf in het echt. Whatsapp is gewoon niks voor hun. Het hoeft ook niet perse met jou te maken te hebben hè :grinning:

ik wordt er een beetje gek van want ik vind hem wel heel leuk maarja ik wordt een beetje moe dat die gesprekken zo lopen. eigenlijk kan ik net zogoed tegen een staan praten daar komt het op neer :hammer:
en ik ben van mijn ex juist echt gewend dat we mega veel praatte enzo dus dat mis ik wel. ook weet ik niet of ik hem nog ooit ga zien.
misschien is hij wel gewoon niks voor mij haha.

Vraaaaag letterlijk wat je kunt verwachten en als 'ie je niet ziet zitten, laat het gaan. Ik zou dit echt tijdverspilling vinden om de hele tijd achter zo’n jongen aan te lopen.

we zouden vandaag eigenlijk wat gaan doen en toen zei hij vanmorgen ineens af. op dat moment dacht ik echt okee hij wil gewoon niet meer. maar toch zegt hij nog schat enzo alleen zegt hij niet dat hij me mist en stuurt me geen hartjes meer enzo.
ik wordt echt gek van m. dus ik zei dat ik het jammer vond omdat ik hem nog graag had gezien… hij zo ja ik ook schat! dus vroeg ik of hij nog een andere keer wat wou doen en zei hij : jaaaa! xxx ik snap hem echt totaal NIET en weet ook niet wat ik er mee aan moet :hammer: :hammer:

Hmm, ik zou er niet meer intrappen. Denk eerlijk gezegd niet dat hij nog wat wil, maar dat 'ie je aandacht wel lachen vindt.

Oke dit is eng. Ik zocht naar een zelfde situatie als waar ik in zit en jouw verhaal is eigenlijk identiek aan de mijne. Ik ken hem alleen via insta. 1 keer afgesproken, sprak m daarvoor al een maand en we snapchatten veel. Hij kan heel lief zijn maar soms doet ie niet gezellig. Hij kent sowieso heel veel andere meiden, vooral door zn sport en zn baantje denk ik. Weet echt niet wat ik ermee moet.
Stuur me anders even een pm? Haha. Ben daar zelf niet echt handig in op de een of andere manier…

nou ik deed vandaag net zo saai als hem en er was niet eens een gepsrek…
alleen hey allesgoed ja met jou ? ja ook! oke goedzo en dat was het dus heb niet veel zin meer om moeite te doen als hij dat ook niet doet…