wil hij niet?

hoii,
ik ben 15 en heb nu 2 maanden een vriendje.
hij is best verlegen maar daarom ben ik ook eigenlijk voor hem gevallen.
maar wat ik wel vervelend vind… als hij bij zijn vrienden is doet hij bijna alsof ik niet besta, zodra we bij mijn vriendinnen zijn knuffeld hij me de hele tijd en als we met zn 2e zijn is hij me alleen aan het plagen en kietelen dat is opzig wel lief en leuk enzo maar ik wil ook wel eens van die echte bf/gf momenten dat we gew samen filmpje kijken lekker knus ofzo. maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
ik heb het al een keer proberen te zeggen maar het veranderd niet echt…
pleas help

alvast bedankt x

beetje vreemde jongen. Misschien vindt ie je niet leuk.

bij zijn vrienden wil hij gewoon stoer overkomen.
bij jou vriendinnen wil hij niet alleen staan, en daarom knnuffelt hij jou.
Dat doen heel veel jongens.
vraaag hem f hij een keertje een film bij jou komt kijkken?

SUCCES.x

Dat denk ik zowieso niet.

Ik had dat eerst ook met mn vriendje, en bij mij veranderde dat vanzelf, maar ik denk inderdaad dat je hem eens uit moet nodigen voor een film, en kijken hoe het dan gaat! klinkt wel als een lieve jongen!

bedankt.
ja dan vraag ik dat wel hopelijk word het dan een leuk afspraakje.
en ja hij is heel lief hoor :slightly_smiling_face:
ik ben alleen bang dat als we filmpje gaan kijken hij weer zo gaat doen… maja t is te proberen!

Mijn vriendin heeft dat ook, en weet ook niet wat ze moet doen …

Als je op zo’n moment met zn tweeën bent kan je toch ook wel een keer duidelijk maken dat je even geen zin hebt in geplaag. En om eerlijk te zijn: Dat vind ik ook onder een bf/gf moment vallen, zoals jij het noemt.

het is echt bale… omdat je zelf ook gaat denken van doe ik iets niet goed ofzo… :S
maarja nog meer tips voor als hem vragen of hij filmpje komt kijken ook nie werkt…

ja klopt tis ook wel zo’n momentje en daarom k vind ook heel lief enzo maar t moet niet altijd zo zijn

Waarom niet? Je wilt toch niet nonstop serieus bij elkaar zitten?
Als mn vriend en ik een film gaan ‘kijken’, dan kijken we ongeveer 10 minuten en daarna begint het plagen en alles alweer. Één keer hebben we een film afgekeken en dat vond ik meteen minder leuk.

nee dat wil ik zeker niet
maar ik ben een beetje zon romans meisje dus ik wil lol met hem kunnen hebben maar ook gezellig met hem kunnen knuffelen ofzo

zo was t bij mij eerst ook (mnvriendzegmaar) nu is ie niet meer zo braaf haha komt vanzelf joh;) hij moet gewoon wennen aan je

Jij kan ook het initiatief nemen he.
Als hij je plaagt, of als hij ergens op je staat te wachten ofzo ineens aankomen met een knuffel. Of je zegt gewoon ‘Ik wil knuffelen’. Alleen dan moet je wel zo’n persoon zijn, haha, anders komt het raar over.

@bellossom hopen dat dat et is dan en dat het can zelf komt
@klaaaar. haha ja zon persoon ben ik wel. en heb ik ook al es gedaan maar t moet ook niet altijd van mijn kant komen… toch

Nee, natuurlijk niet altijd. Maar ik denk dat je hem een beetje moet aansporen.
Ik denk dat hij echt heel onzeker is. Gewoon een beetje vertrouwen geven

Als je zo een bf/gf moment wilt, moet je die zelf maken. Als jij een beetje romantisch gaat doen en hem er in mee trekt…

Maaar, de kans dat hij er gewoon totaal niet van houdt is er ook nog! Ga hem ook weer niet té erg … aansporen enzo. Dan moet je een middenweg vinden.

ach ik ga hem gewoon een beetje aansporen en als hij er echt gewoon totaal niet op in gaat… dan is het denk ik maar gewoon pech voor mij.

Als hij er dan nog niet op in gaat, kan je het altijd vragen. Ik weet niet hoe verlegen hij is. Maar soms heeft mijn vriend een overduidelijke hint ‘niet door’ (of terwijl, hij weet niet zeker of het een hint is; dus hij durft er niet op in te gaan) en dan vraag ik het gewoon hoor. Anders wordt het nooit duidelijk.

ja oke das waar…
hij komt vannavond terug van zijn 4 daagjes weg.
hij komt morgen hier heen dan ga ik het proberen.