Wil hij mij of zijn vriendin?

Ik heb een hele leuke jongen leren kennen, ik noem hem zolang even tim, hij is 21. Hij heeft dus een vriendin. Ik vond hem al meteen een hele knappe jongen. Uiteindelijk hoorden ik dus van een vriend van mij dat tim tegen hem had gezegd dat hij mij wel zag zitten. Hij voegde me toe op facebook en wilde me volgen op insta. Ik accepteren natuurlijk. Daarna vroeg hij mijn nummer (vond het allemaal al apart want ja hij heeft een vriendin). Nu appt hij mij dus heeel de tijd. Ik ben nog geen een keer begonnen. Zijn vriendin woont heel ver weg, een uur rijden. Dat is dus best een eind voor hem om steeds daar heen te gaan. Ik ben er al een paar keer achter gekomen dat hij meestal zondag bij zijn vriendin blijft slapen want dan zegt hij ineens niks meer. Daarna als ik het vraag geeft hij indd toe dat hij bij zijn vriendin was. Maar het probleem is dus dat ik hem nu echt leuk vind, en hij zegt tegen mij dat hij mij ook leuk vind en heeft het vaak over kussen, afspreken enzo. Hij is zo lief. Maar hij begint nooit over zijn vriendin. Ik begon er laatst dus zelf over en zei hij dat het geheim moest blijven. Hij zei wel dat het slecht gaat tussen hem en zijn vriendin. (Daarom hoop en wacht ik dus steeds tot dat het uit gaat) Maar ik wil niet zijn geheim zijn. Ik wil wel zeker weten dat hij voor mij gaat, maar van de andere kant wil ik hem ook echt niet kwijt! Hij is zo leuk! Dus wat moet ik nou doen? Want zo schiet het ook echt niet op… Ik ben niet zo iemand die tussen een relatie wil inkomen want ik weet dat dat fout is, maar ik ben single, hij begint en hij is super leuk en knap. Ik heb gewoon geen flauw idee, HELP!

Hij heeft een vriendin, afblijven.
Ook al gaat het slecht tussen hun, zolang ze nog samen zijn; afblijven.

Zoals hierboven gezegd wordt.

Oeps dubbel!

Ik hoef dat verhaal niet eens te lezen: hij wil zijn vriendin anders was jij wel zijn vriendin.

edit: En als hij al iets met jou krijgt: De manier waarop je hem hebt gewonnen is de manier waarop je hem weer gaat verliezen.

Wat moeilijk dit zeg,hij weet niet wat hij wilt wilt hij nou jou of z’n vriendin
en ik vind zo raar dat geheim is dat mag niet waarom moet dan ook alles stiekem
gebeuren.

Je verdiend een jongen waarmee duidelijk is,dit is tegenover jou niet eerlijk
ik zou uitleg vragen waarom het zo geheim moet zijn je wilt toch ook duidelijkheid en de waarheid weten.

Ik zou niet kunnen, hij heeft een vriendin maar stiekem vind hij jou ook leuk
z’n jongen wil je toch niet hebben?

Hij is bezet niks aan te doen

Ik snap het ergens wel dat je, je gevleid voelt. Maar wil je nu serieus een vriend die tot dit in staat is?

Als ik jou was zou ik hem gewoon een knoop laten doorhakken. Zeg hem dat als hij jou wil hij voor jou moet gaan en het uit moet maken met zijn vriendin. Als hij dat niet wil, denk ik dat hij toch meer om zn vriendin geeft als om jou. Probeer het een beetje los te laten. En wie weet, misschien doet hij dit ook wel met meisjes als jij zijn vriendin bent. Hij is wss niet goed te vertrouwen

Als hij jou zou willen, was je zijn vriendin geweest/geworden.

Belachelijk dat het nog gezegd moet worden, maar van bezette jongens blijf je af!

Ik bedoel het niet vuil maar ik vind hem gewoon heel erg leuk, ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen… Ik wil niks met hem doen zolang hij een vriendin heeft, daarom…

gelijk afkappen en het liefst zn vriendin ook nog op de hoogte brengen haha
wat een egoistisch ventje

Ik kan er echt niet van over dat hij direct met je begint te flirten als hij in een relatie zit. Wat een gluiperd.

Dit dus, ik snap niet dat mensen dit niet kunnen begrijpen en om hulp vragen.
bezet = nee

Ja, dit dus.

En meisje… Hoe je eraan komt, kom je er ook terug vanaf.

Laat hem gaan, hij heeft een vriendin. Ga verder met je leven. Als hij je echt zo leuk vind had hij nu een relatie met jou inplaats met haar.

Nou sorry maar als ik een jongen keileuk vind, hij laat merken dat hij mij ook wel ziet zitten en hij heeft een vriendin hoop ik stiekem ook dat het uitgaat :’) Maar je kunt inderdaad beter afwachten en niet gaan stoken of iets stiekems met hem beginnen.