wil hij me weer terug?

helpp,
het is sinds 3 weken uit met mijn vriendje. We hadden het echt super leuk enzo, maar hij is veelste druk met zichzelf, hij had nooit tijd voor mij en dat brak ons op.
nou is hij gisteren bij mij geweest, gewoon gezellig een film kijken als vrienden was het idee. maar nu was het een beetje te gezellig en hebben we weer gezoend, maar het kwam van hem af! maar ik zei ja wat wil je nou… en toen zei die jaa ik mis je gewoon heel erg alleen het kan gewoon niet omdat ik zo druk ben blabla.

maar wat wil hij nou? mij wel of niet terug? ik voel me wel een beetje belazerd, ik vind hem nog super leuk:(

Als hij het echt zou willen zou hij tijd vrijmaken, of het in ieder geval proberen. (:

Hebben jullie lang iets gehad?
Je zult elkaar altijd wel leuk blijven vinden denk ik, je heb niets voor niets met elkaar gehad. En dat zoenen gebeurt ook wel vaker. Maar het kan ook zijn dat hij nu ineens beseft dat hij je toch wel heel leuk vind. Maar ik vind wel dat hij dan een keuze moet maken, of echt voor jou gaan. Of zich bezig houden met waar die druk mee is en dan dus niet jou er een beetje bij laten hangen als je snapt wat ik bedoel :wink:

Hmm… Lastig… Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij nog terug wil, omdat hij het te druk heeft. Maar misschien wel hé, ik kan niet in z’n hoofd kijken. Ik zou alleen oppassen dat dit niet te vaak gebeurd dat jullie zoenen en hij zegt dat hij niet terug wilt want dan kan hij er misbruik van maken. Succes!

Hmm lastig! Ik denk dat als hij je echt leuk vindt, hij daar echt moeite voor wil doen. En als dat niet het geval is… Tja, ik weet het echt niet omdat ik m niet ken! :S

niet graag genoeg anders zou die ene relatie met je nemen en zeggen sorry schat als ik je 2 weken niet kan zien