Wil hij me of niet ?

Heej meisjes ik heb een kort verhaal en ik weet niet wat ik moet denken dus post ik het hiet (:

Ik heb sinds kort een jongen leren kennen … Ik ken hem nu een maand ofzo en in het begin spraken we niet echt veel met elkaar en nu de laatste 2 weken stuurde we echt mega veel lieve smsjes zo dat hij me mooi vond en men ogen enzo … En deze zondag was er een fuif en heb ik hem gezien en ware we een tijdje bij elkaar en hij gaf me altijd knuffels en kusjes op mijn wang … ( we hadden een beetje gedronken , maar helemaal niet veel ) die avond hebben we nog veel zitte sturen en toen was zijn krediet op … Hij ging het dus zo snel mogelijk opnieuw gaan herladen … Maar van zondag tot nu heb ik niet echt veel meer van hem gehoord … Soms wel nog op facebook daar zei hij dat hij mij die kusjes echt wou geven niet omdat hij gedronken had enzo … Maar buite facebook hoor ik hem dus nooit omdat hij nog steeds geen geld op zijn gsm heeft staan … Nu heb ik steeds bang dat hij mij niet wil want het lijkt ook zo stom ik stuur hem dan maar hij kan niet antwoorde … wat denken julie ? en sorry voor het lang lang verhaal

nee sorry het spijt me, maar hij wilt je niet…

@katrinax_ ik irriteer me dood aan jou…

@ katrinax_ : ook lekker hard van jou

ja sorry, mijn vriendin heeft dit zelfde meegemaakt en die vriend heeft haar ook laten zitten

Maar niet iedereen is hetzelfde he

Als hij toch zegt dat hij die kusjes echt wou geven,
dan wil hij vast wel iets.

jongens zijn niet zo van zo snel mogelijk nieuw beltegoed halen. Helaas.

Het is ‘ik erger me aan’ en ‘het irriteert me dat’. Maar waarom is ze zo irritant dan?

@ Bananenmoes : awel ja dat is nou net wat ik wil zeggen en niet snap … Als je met een meisje wil gaje toch net zo snel mogelijk niet beltegoed halen zodat je weer met dr kan sturen ? En dat doet ie niet daarom dat ik zo een bang heb …

Je verwacht wel érg veel. Niet iedereen heeft zijn leven in een telefoon zitten. En al helemaal mannen niet.

mja dat kan misschien wel …

Msn?

Oh en ik denk dat je de jongen even tijd moet geven. Wacht af tot hij weer wat van zich laat horen! Maar je kan hem bijvoorbeeld wel respect geven op hyves? Of op facebook. Weet niet of het daar kan, heb niet zo veel verstand van hyves/facebook. Allebei verwijdert =).

wat bedoelje met 'hem respect geven ’ ? :slightly_smiling_face:

Hoe kunnen mensen die hem niet eens kennen dat weten?
Vraag 't hem.

Ot: Vraag 't hem.

Titel: “Wil hij me of niet”
En zij zegt: Nee hij wil je niet?
Waarom is dat hard… je wou toch weten wat wij ervan vonden.

Bij zn profielfoto. En dan zegt hij echt wel weer van dankjewel blabla & zo rol je vanzelf wel weer in een gesprek. Alleen dit kan iedereen lezen omdat hyves niet prive is. Daarom hou ik meer van msn.

Precies! zij snapt het…

Spreek in het echt met hem af en kijk hoe hij dan doet, want over msn/sms/hyves/facebook etc. doen jongens meestal toch wel anders dan in het echt!

Ligt het aan mij of vind ik je typstijl vervelend lezen?
Maar eh… Ik weet het niet. Spreek anders gewoon een keer met hem af.

ja, kan niets zeker stellen zonder dat je het echt van hem hebt gehoort. het kan ook dat een vriend achter zijn facebook zat en dat voor de grap schreef (of gemeen bedoelde). maar je kan niet zomaar een conclusie trekken dat hij je niet meer leuk vind. mijn tip: ga naar hem toe en vraag het hem gewoon, en het zal zeker wel eng zijn, maar hierdoor krijg je wel de duidelijk heid die je graag van ons wilt ^^