Wil hij me niet?

Ik ben al een tijdje bezig met een jongen, en ik ben echt gek op hem, hij is zo lief. Maar nu was ik gisteren bij hem en zei hij dat hij (nog) niet verliefd op mij is. Ik vind het eigenlijk niet echt een fijn idee, ik zie hem graag en ik snap het gewoon niet! Hij zegt dat hij me mist en dat hij me wil en hij zoent me, maar er zijn geen vlinders. Ook heeft hij me verzekerd dat ik niet bang moet zijn dat ik gewoon een avontuurtje ben, maar wat is het dan? Ik word echt gek.
Bedankt voor het lezen.

Snap dat je daar gek van word. Ik denk dat ik gewoon na een tijdje eens zou vragen wat hij nou precies wil. Als hij er nog steeds niet uit is, zou ik er maar mee stoppen.

Want het klinkt wel als een avontuurtje als je het mij vraagt.

Ja, weet ik… Maar hij is zo eerlijk dus ik kan me moeilijk voorstellen dat ik een avontuurtje ben als hij zegt dat het niet zo is.

Mja maar wat is het dan? Heb je dat weleens tegen hem gezegd?

Ja, vraag aan hem wat het dan wel is, hij is tenslotte degene die het voelt.
Vraag of er nog een kans is op verliefdheid en dat je dan kan blijven wachten, of dat je hem beter kan vergeten.

Zelfs een eerlijke jongen kan je aan het lijntje houden, al is het mss niet opzettelijk. Vlinders kunnen laat komen, maar wil jij daarop wachten?