Wil hij alleen seks?

Hey meiden!

Ik heb een paar maanden geleden een leuke jongen ontmoet, en we hebben een aantal keer gekust tijdens het uitgaan.
We appen elke dag, hij begint elke dag een gesprek met mij. Maar het probleem is ; hij heeft tegen me gezegd dat hij niet op zoek is naar een relatie. Wel wou hij een keer afspreken en dan “verder kijken”. Uiteindelijk is dit niet meer doorgegaan maar toch blijft hoj me elke dag appen. Af en toe zien we elkaar als we toevallig op de zelfde plek zijn, en dan vraagt hij of ik even naar hem kom.

Maar toch geeft hij “lieve” hints en zegt hij bijvoorbeeld dat die blij was om me te zien, en is hij een keer speciaal voor mij uitgegaan, zodat hij mij kon zien.

Maar ook vaak zegt die bijvoorbeeld day die zin heeft om met me in bed te liggen en als ik met hem kus, kust hij ook best “heftig” (als jullie snappen wat ik bedoel). Hij zegt ook wel eens dat ik kan blijven slapen, al weet ik niet zeker of hij dit serieus meent.

Maar eigenlijk is hij dus waarschijnlijk gewoon uit op seks denk ik dan? Maar waarom zegt hij dan toch lieve dingen en laat hij merken dat die graag met me praat en ziet.

Ik wou graag even jullie mening weten, om te weten of ik nu maar gewoon het beste ermee kan stoppen voordat ik gevoelens krijg.

Ikzelf denk eerlijkgezegd van wel. Hij zegt duidelijk dat hij geen relatie wil. Helaas zijn er zoooveel jongens tegenwoordig die alleen maar overal wat willen doen zonder de commitment. Het zou natuurlijk kunnen dat hij van gedachten verandert omdat hij verliefd op je is geworden, maar over het algemeen weet je wel wat een jongen wil als hij zegt dat hij geen relatie wil.

ja, hij is waarschijnlijk alleen uit op seks. door lieve en leuke dingen te zeggen vergroot hij de kans op seks

Ik denk niet dat hij perse op seks uit is, maar meer gewoon een goede tijd. En dan uiteindelijk seks. Als je bang bent dat je gevoelens voor hem krijgt ofzo zou ik er mee stoppen. Maar kun jij gewoon zonder ‘‘gevoel’’ seks met hem hebben dan niet.

Ik weet het niet helemaal zeker omdat ik niet degene ben met wie die praat. Dus weet niet wanneer hij lieve dingen zegt. Maar ik weet wel dat de meeste jongens die echt alleen op seks uit zijn, niet voor een lange tijd elke dag blijven praten zeg maar. Want de meeste jongens merken wel dat jij niet alleen seks wilt of helemaal geen seks zonder relatie ofzo en dan kappen ze het toch wel snel af.

Spreek een keer met hem af? Kijken hoe het gaat, hoe hij Reageerd? Spreek je eigen gevoelens uit :slightly_smiling_face: Liefs x

Ik ontmoet ook wel eens mensen, en geef dan aan dat ik niet opzoek ben naar een relatie. Gewoon om niemand t idee te geven dat ze iets kunnen proberen. Ik ben daarvrij slecht in. Maar stel ik kom een leuke kerel tegen die ik echt zie zitten, dan wil ik eerst kijken of het klikt en of ik m echt leuk vindt, en als dat zo is ben ik echt wel bereid om een relatie aan te gaan met hem. Maar ik heb er dan niet actief naar gezocht.

Ik vraag me af of ie echt alleen seks wil. Als ie slim is, zou ie beter moeten weten. Ik bedoel, wie trapt daar nog in? Een snuggere meid iig niet.

Zo is het eigenlijk ook begonnen met mij en mijn vriend, tijdens uitgaan, appen enzovoort… Ik zou een keer wat gaan drinken met hem, maar laat duidelijk merken dat je niet zo gauw met iemand in bed zal duiken. Als hij daarna opdringerig wordt of wat dan ook, laat hem gaan. Tenzij het je zelf niks uitmaakt natuurlijk.

Super bedankt allemaal! Ik kan hier zeker wat mee :slightly_smiling_face:

om even op jullie reacties terug te komen;
we zouden een keertje wat gaan doen maar dit ging uiteindelijk niet meer door want hij zei: ik vind je een hele leuke meid etc. maar als we iets gaan doen is het waarschijnlijk alleen maar 1 leuke avond en ik zoek er verder niks achter.

ik vond het wel fijn dat hij duidelijk was maar toch blijft hij nu steeds contact zoeken en doet hij met de dag liever tegen me. Daardoor raak ik een beetje in de war omdat ik eerst zeker wist dat hij echt niks wou, maar nu begin ik de denken: misschien ziet hij me toch wel zitten maar wil hij rustig aan doen ( hij komt ook redelijk kort geleden net uit een relatie)

liefs!

Waarom raak je in de war? Sorry hoor maar hij is super duidelijk.

Eigenlijk zeg ik ook altijd dat ik niet opzoek ben naar een relatie, maar wel wil afspreken om ‘verder’ te kijken. Dat zeg ik omdat het zo is, ik wil dan niet iemand hoop geven, maar wel een kans. Dat heeft niet heel veel met seks te maken bij mij. Maar misschien in dit geval wel hoor, maar ik zou er niet zo heel veel achter zoeken. Je kunt natuurlijk ook gewoon met hem praten.

Hey meiden! er zijn weer een paar dingen gebeurt en hoop dat jullie kunnen helpen.
Hij begon dus ineens weer over afspreken en dat die dit toch wel graag wou en dan verder kijken.
Ik zag dat ook wel zitten dus zei oke. Nu zijn we aan het wachten tot 1 van ons alleen thuis is.
Ik was vandaag alleen thuis maar maar heel kort, ik vond het zelf ook wel kort maar had hem liever toch wel gezien. Want hij was uiteindelijk niet meer gekomen…

Laatst zei hij ook ineens dat hij niet altijd zo veel kan blijven praten. Dus ik zei dat ik dacht dat hij me nog wou zien en dat wou hij dus wel graag? Ik snap er niks meer van…
Ook doet hij de laatste tijd wat korteraf en stuurt hij bijvoorbeeld als hij gaat slapen maar 1 X ipv 3. Dit boeit eigenlijk niks maar gewoon het idee dat hij korter Af doet…
Ik snap hem echt totaal niet want af en toe doet hoj wel weer heel leuk. Maar eerst praatte hij veel meer en zorgde hoj echt dat het gesprek aan de gang bleef, nu is dat minder.

Wat denken jullie? :flushed:

Ik neem aan dat het zijn idee was om bij een van jullie thuis af te spreken (en alleen als jullie dan alleen zouden zijn)? Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat hij echt alleen een leuke avond wil, a.k.a. seks.
Stel anders voor om ergens iets te gaan drinken, te gaan wandelen, samen sporten etc. Een situatie waarvan je zeker weet dat er geen seks zal komen en dan kijken hoe hij daarop reageert. Als hij zegt dat hij afspreken wel ziet zitten maar dit soort dingen niet wil doen lijkt het mij vrij duidelijk…

Dat vind ik wel een goede ja. Het klinkt inderdaad wel alsnog hij eigenlijk alleen maar seks wil, en dat denk ik eigenlijk ook wel, maar zo te horen wil TS hem eigenlijk nog wel een kans geven. En als jij dat graag met hem wil, is dat geen probleem natuurlijk, maar volgens mij zou jij liever wel iets meer willen. Je moet er dus wel serieus rekening mee houden dat dit niet de jongen is dat jou dat gaat geven.

Bedankt dit is idd wel een goed idee! Ik denk soms ook dat hij alleen uit is op seks, maar dit zou ik nooit meteen doen en zeker niet met iemand waarvan ik al merk dat hij niks wil. Ik denk dat ik voor ga stellen om wat te drinken en dan kijken wat hij zegt! :slightly_smiling_face:

Vraag het hem gewoon. Dan hoef je niet meer te twijfelen.