Oke ik zal proberen dit verhaal zo kort mogelijk te houden. Ongeveer 2/3 weken heb ik een jongen ontmoet met uitgaan. Het klikte meteen, hij probeerde me te leren poolen en heeft me achteraf naar de bushalte gebracht (terwijl zijn vrienden vet geïrriteerd deden omdat ze nog ergens anders naar toe wilde). We hebben niet gezoend maar wel nummer uitgewisseld. Daarna hebben we een eerste date gehad, wat drinken op een terrasje en ijs eten in de stad. Die date liep wel af met een zoen. Voor de tweede date zijn we in een parkje gaan zitten en hebben we uren gekletst over van alles en nog wat. Niet gezoend op het einde omdat mijn bus te vroeg kwam
Voor de derde date (gisteren) zijn we bij hem thuis een film gaan kijken. Zijn moeder en broertje waren thuis maar ik heb ze niet ontmoet/gezien. We gingen op zijn kamer een film kijken en toen die afgelopen was hebben we heel lang liggen zoenen. Ik merkte wel dat hij meer wilde maar ik ben nog maagd en wou niet meteen alles doen op de derde date, toen hij dat merkte vroeg hij wat er was. Ik heb toen eerlijk verteld dat ik nog nooit verder was gegaan dan zoenen en eerst wou kijken of er iets was tussen ons. Hier heeft hij niet echt antwoord op gegeven. Hij heeft mij niet gepushed voor meer maar was wel duidelijk teleurgesteld. Om half 12 heeft hij me naar huis gebracht.
Het klinkt misschien dom maar ik heb nooit echt gevraagd of we exclusief aan het daten waren, ik wou hem niet afschrikken. Maar nu weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik heb hem gister avond nog een berichtje gestuurd dat ik het gezellig vond maar daar heeft hij niet op geantwoord (wel meerdere keren online geweest). Hij is trouwens 19 en ik ben 16. Hopelijk hebben jullie wat objectief advies voor mij!