Wil hij alleen seks?

Oke ik zal proberen dit verhaal zo kort mogelijk te houden. Ongeveer 2/3 weken heb ik een jongen ontmoet met uitgaan. Het klikte meteen, hij probeerde me te leren poolen en heeft me achteraf naar de bushalte gebracht (terwijl zijn vrienden vet geïrriteerd deden omdat ze nog ergens anders naar toe wilde). We hebben niet gezoend maar wel nummer uitgewisseld. Daarna hebben we een eerste date gehad, wat drinken op een terrasje en ijs eten in de stad. Die date liep wel af met een zoen. Voor de tweede date zijn we in een parkje gaan zitten en hebben we uren gekletst over van alles en nog wat. Niet gezoend op het einde omdat mijn bus te vroeg kwam :cold_sweat:

Voor de derde date (gisteren) zijn we bij hem thuis een film gaan kijken. Zijn moeder en broertje waren thuis maar ik heb ze niet ontmoet/gezien. We gingen op zijn kamer een film kijken en toen die afgelopen was hebben we heel lang liggen zoenen. Ik merkte wel dat hij meer wilde maar ik ben nog maagd en wou niet meteen alles doen op de derde date, toen hij dat merkte vroeg hij wat er was. Ik heb toen eerlijk verteld dat ik nog nooit verder was gegaan dan zoenen en eerst wou kijken of er iets was tussen ons. Hier heeft hij niet echt antwoord op gegeven. Hij heeft mij niet gepushed voor meer maar was wel duidelijk teleurgesteld. Om half 12 heeft hij me naar huis gebracht.

Het klinkt misschien dom maar ik heb nooit echt gevraagd of we exclusief aan het daten waren, ik wou hem niet afschrikken. Maar nu weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik heb hem gister avond nog een berichtje gestuurd dat ik het gezellig vond maar daar heeft hij niet op geantwoord (wel meerdere keren online geweest). Hij is trouwens 19 en ik ben 16. Hopelijk hebben jullie wat objectief advies voor mij!

Er komt niet echt duidelijk naar voren dat hij het aleen daarvoor xou doen vind ik. Ik weet niet hoe teleurgesteld hij was (of overkwam), maar misschien wist hij gewoon niet zo goed wat hij moest antwoorden op jouw ‘maagd zijn’? Hij heeft je niet gepusht ofzo, ik zou even afwachten tot hij antwoord en afsprrken kn altijd, als hii dan weer verder wil gaan heeft hij de hint van vorige keer niet echt begrrpen grloof ik. Maar goed, als je uitgebreid gaat lopen zoenen wordt hrt voor een jongen wel een beetje lastig

Hij heeft niks geprobeerd, dus ik denk niet dat hij alleen maar seks wil. Kijk hoe hij nu reageert, zoekt hij nog steeds contact met je? Je hebt je grens aangegeven, dus hij weet nu dat hij rustig aan moet doen met je.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar het blijft een jongen en hij is iets ouder. Zorg dat je je grens blijft aangeven, dit hoort hij te respecteren. Doe niks wat niet goed voelt en laat je niet overhalen.
En als jullie weer een keer afspreken kun je vragen hoe het nou zit tussen jullie, zodat jij ook weer duidelijkheid hebt.

• oh ik lees nu de zin dat hij niet heeft gereageerd :confused: Dat is wel jammer. Als hij niet blijft reageren, lijkt het me niet zo’n goed teken. Maar dan weet je wel meteen waar je staat en is het zeker goed dat je je grens aan hebt gegeven.

Ja het is afwachten of hij nog reageert… Maar als hij reageert, hoe kan ik vragen of hij een relatie ziet zitten zonder hem af te schrikken? :flushed:

Ik maak nergens uit op dat het hem alleen daar om gaat.

Als hij reageert zou ik niet meteen het woord relatie erbij halen, vind ik vrij snel na 3dates

Ja misschien maak ik me wel veel te veel zorgen :cold_sweat:

Maar straks blijkt over 5/6 dates dat hij helemaal geen relatie wil… Wanneer zou wel een goed moment zijn denk je?

Weet jij al zeker weten dat je een relatie met hem wil? Het leuke van daten is dt je elkaar leert kennen en dat kost meestal meer tijd dan 3 dates. Zou het even afwahten, als hij reageert (en positief) dan kan je altijd een dezer dagen peilen hoe het zit met zijn gevoelens ofzo. Zou pas over relatie beginnen als hrt gesprek zich daar naar toe leidt en je het idee hebt dat hij jr wel ziet zittn

Nouja als het beeld wat ik nu van hem heb klopt; ja. Maar je hebt wel gelijk, ik zal nog even wachten met vragen over relatie.

Of je bent gewoon te onzeker, en gaat meteen van het slechtste uit. :wink:

Vraag het hem bij de eerstvolgende date. Het is belangrijk dat je weet of hij met dezelfde intentie met je date als jij. Misschien ziet hij het niet zo serieus, misschien ook wel. De enige manier om daar achter te komen is door het hem te vragen. En vertel hem dan ook hoe jij er tegenaan kijkt.

Dus jij denkt dat het niet te vroeg is? Ik wil hem niet afschrikken…

Komt op mij niet over alsof hij alleen maar per se seks wil hoor. En misschien was hij wel een beetje teleurgesteld, maar dat is wel logisch denk ik als hij opgewonden is en dan daar verder niets mee kan. Betekent niet automatisch dat hij niet accepteert dat jij maagd bent en iets rustiger aan wil doen.

Ja de titel had beter “wil hij iets serieus” kunnen zijn :cold_sweat:

Ik ben nog al een pessimist ja :flushed:

Daarom. Moet je echt proberen minder te laten worden.

Niet… jullie hebben pas 2 dates gehad.

Dus? Dan heb je toch leuk gedate? Je date toch niet alleen omdat je een relatie wil? Kom op, je bent 16… je zult in je leven nog wel vaker afspreken met een jongen waar het uit eindelijk niks mee wordt.

Dan wacht je nog even en ga je gewoon lol met hem hebben. =] Op een gegeven moment is zal jullie relatie onderling serieus genoeg zijn om het hem voor te leggen.