wil het niet.

Hallo,
ik las net een mailtje dat we donderdag sportdag hebben.
Oké niet zo’n probleem, maar ze zeggen ook neem zwemkleding mee en extra kleding.
Die extra kleding vind ik geen probleem want ik weet gewoon dat ik niet nat ga worden.
Alleen ze zeggen dat het wel handig is maar ik voel me niet zo echt lekker in zwemkleding waar iets van 50 kinderen zijn.
Nu weet ik dus ook niet precies wat ik moet doen.
Kunnen jullie me helpen?

Loves

Wil je eventueel toelichten waarom je er niet prettig bij voelt om zwemkleding te dragen met andere mensen om je heen?

Ik vind het ook niet altijd prettig om in bikini rond te lopen, maar je loopt echt niet voor gek hoor!

Onzekerheid neem ik aan? Ziekmelden, weigeren te zwemmen of jezelf er overheen zetten. Zit niks anders op denk ik.

Als het echt zooooo erg is (dan weten je ouders er ook vast wat vanaf) dan zou ik gewoon vragen aan je ouders of ze een briefje schrijven of dat je ziek bent ofsow

Ik ben best breed en heb wat overgewicht dus daarom. :cold_sweat:

Ik heb geen watervrees en we gaan zeker niet zwemmen. Het is gewoon spelletjes met water.

Maar ja ik hoop dat ik er wat op vind.
Toch bedankt :slightly_smiling_face:

Misschien kan je je bikini onder je T-shirt aandoen? En een wat langer zwemshort aandoen?

‘oh die ben ik vergeten!’ als ze vragen waar je bikini is gebleven.

@vintageROCKS ik dacht er zelf aan om gewoon een shirt aan te trekken en er één extra mee te nemen voor als ik echt nat word. Die van jou klinkt ook goed. Toch bedankt :slightly_smiling_face:

Ahahahahah die is echt goed. Ja ik ga die onthouden en gebruik die bij moeilijke momenten. Ik verwacht niet dat ze het vragen maar toch bedankt :grinning:

Is ook een optie, maar het is niet zo handig als je beha nat wordt, tenzij je een extra beha meeneemt natuurlijk. (:

Probeer een stap over die drempel te zetten en uit je comfort zone komen, je kan je er maar beter nu over zetten dan altijd er maar tegen aan hikken.

nee ik denk echt dat ik niet zo nat word. Ik denk meer dat mijn shirt vochtig is.
hoop ik

ik persoonlijk denk, dat als je daar tussen al die mensen in bikini in je gewone kleren gaat staan, je JUIST meer opvalt… ik weet dat het moeilijk is maar probeer je er over heen te zetten en HAVE FUN…

^ Ik denk niet dat iedereen in bikini gaat lopen, aangezien het nog best frisjes is.

Sorry maar eh… stel je niet aan en doe het gewoon?
Wat heb je te verliezen.

eh als je nou echt onzeker bent :’’)

Ik zou ook echt niet meer in bikini willen lopen met mijn hele klas erbij terwijl ik het 2 jaar geleden geen probleem had gevonden…

Als jij niet in zwemkleding wilt, dan wil jij niet in zwemkleding! Dan moet je je echt niet laten verplichten, als ik jou was zou ik dan echt weglopen denk ik . Ik snap het heel goed hoor, ik durf nog niet eens in zwemkleding waar alleen mijn ouders bij zijn.

Tja, eigenlijk dit ja.
Draag anders een short en een shirt?