wil hem geen pijn doen.

hallo, ik ben al bijna 3 jaar samen met mijn vriend.
we hebben het heel leuk samen maar hier komt het sinds 10 maanden twijfel ik aan onze relatie.
hij is jaloers zeurt en klaagt veel en geeft alles op om bij mij te zijn.
heel lief en leuk allemaal maar ik heb nog zoveel buiten hem om (een eigen leven friends enzv)
deze week heb ik hem verteld dat ik na wil denken omdat ik niet weet of ik met hem door wil… hij is er kapot van.
nu zegt hij : ik ga veranderen en geef me nog 1 kans.
maar ik geef hem al 10 maanden elke x een kans en nu opeens kan het allemaal wel.(ik ben niet gelukkig en twijfel eraan of ik dat met hem nog word)
we vinden dingen uit elkaars karakter helemaal niet leuk en dit wil ik ook niet veranderen. niet aan mezelf maar ook niet aan hem.
dus nu zit ik in een dilemma what to dooo???

thnx voor et lezen en hoop op reacties.

Dit zul je zelf moeten beslissen. Denk even goed na en kijk ook vooral naar de punten van je vriend die je (nog) wél leuk vind en zet dat tegenover de dingen waar je je aan ergert. Denk je dat je hem gaat missen?

En hij was niet op de hoogte die 10 maanden lang dat je uitgekeken was op hem/de relatie. Geef hem nu nog 1 kans om hem echt te laten bewijzen dat hij jou niet kwijt wil en zich kan aanpassen daarop. Dan kan je ook voor jezelf nagaan of je de juiste beslissing hebt gemaakt en zoniet, deze alsnog maken.

Je kunt hem nog 1 kans geven. Maar als je hem die kans niet wilt geven zegt dat wel genoeg, sorry. En ja, natuurlijk doe je hem pijn, maar hij komt daar echt wel weer overheen. Geloof me maar!

Als jij wil stoppen, moet je stoppen.
Als je er nog meer energie in wil steken, moet je dat doen.

Your choice.

Jij geeft zelf aan dat je hem al erg veel kansen hebt gegeven, en heb je het er voor over om hem nog een kans te geven…? dat moet je echt zelf bedenken.