Wil/heb jij ook meer spanning in je leven? ...Hoe dan :S

.
Af en toe wordt je toch gek als je moeder je een rebelse puber vind omdat je hett een keer niet zegt dat je ff naar je kamer gaat (DAT IS TOG IN HUIS?!?!)

Wat zou je dan doen? VRIJHEID ZOEKEN!!!

Het lijkt me kei vet om te gaan freerunnen of graffitispuiten ofzo :stuck_out_tongue:
maarja als je vrienden niet zo impulsief zijn gaat dat een beetje moeilijk

Is er iemand van jullie gaan toeren? En wat vond je daarvan?

Wat zou jij doen om op zoek te gaan naar avontuur?

Ik heb genoeg spanning in mijn leven, alleen wel lekker negatieve spanning. Nou daar ben je blij mee, not.

Wist ik het maar :'D

Als je moeder van je gewend is dat je heel braaf bent dan zal ik het als ik jou was rustig opbouwen. Ga je bijv. wel eens uit?

Hmm nu heb ik nog niet echt zin om op avontuur te gaan. Eerst school enz. Na school wil ik wel naar Australië en naar familie in Indonesië.

Maar ik snap het niet helemaal? Je wilt maar vrijheid en spanning maar je vrienden doen niet echt mee?

ik ga soms naar cafées… en neem collega´s op zondagavond mee naar huis en dan gaan we gezellig kletsen en drinken en…ja echt HEEL maf dan zegt mn moeder… oh? blijft die jongen niet slapen

-.- of het is gewoon rare humor haha

maar dat is het niet, ik heb meer t gevoel dat ik de enige ben die er graag nieuwe dingen wil gaan doen enzo? nou ja misschien dat anderen er niet zo graag geld aan uitgeven omdat ze t niet zoveel hebben …

Als ik het geld had…tja dan had ik al van alles gedaan.

Ik ga later met vriendinnen samen naar Turkije, momenteel doe ik weekendwerk voor het geld

& in de vakanties ga ik gewoon met vrienden een hele dag naar een stad, savondslaat pas naar huis (gewoon ronddwalen daar/winkelen/…) , snachts boswandeling in onze pyjama’s en dan feestje in een tent (:
Genoeg spanning jho :wink:

Ik stort me nu liever op school, later pas spanning haha (you can call me a nerd)

Gewoon je dag niet plannen maar zien waar je terecht komt? :'D Maar ik ga dit jaar niet naar school dus heb sowieso teveel vrijheid. Ik vind het altijd weer spannend om helemaal naar Den Haag te reizen naar mijn vriend, weet niet, zullen wel reiskriebels zijn. Of een concert of festival-ticket kopen en heel lang van tevoren al enthousiast en zenuwachtig er voor zijn… *levenloos*. xD

Naar het buitenland trekken :’)

Een onbekende bus pakken, kijken waar je uitkomt.

Meh, ik hoef niet teveel spanning in mijn leven, een beetje is genoeg :’)
Oh ja, spanning waar ik wel van houd is rotsklimmen, soms ga ik met de familie naar Frankrijk om dat te doen. Zeker als je het in je eentje doet (wat eigenlijk heel stom is en op neergekeken wordt, maar dan doe ik alleen de makkelijkste route xD) krijg je lekker veel adrenaline.

ik heb een abbo op walibi dus dat is al genoeg spanning :headbang2

oke, probeer dingen die je normaal niet zou durven, doe het gewoon verstand op nul en je zult zien dat die dingen het leukst zijn.

je hebt ook wel 's bij de kruidvat zo’n treinkaart voor een dag onbeperkt reizen, 12.50 volgens mij.
dat is leuk, stap gewoon in 'n trein en kijk waar je uit komt, of naar een stad waar je nog nooit heen geweest bent, kan je in je eentje doen als je het durft, maar je kan ook met 'n vriendin samen gaan, of misschien met je moeder/vader(kan ook heel gezellig zijn als je 'n goeie band hebt).

Graffiti is helemaal niet zo spannend
en freerunnen/parkour is een beetje lozer zeker als je zo net gaat beginnen.

Reizen is idd wel een leuke manier, want zelfs al doe je het voor het shoppen, dan maak je nog wel leuke dingen mee =)
Grappige mensen die je aanspreken etc.

Maar als je in limburg woont is dat laatste helaas de enige mogelijkheid, want ja, hier is nooit wat te doen.
kutlimburg.

Freerunnen :grinning:
STOER!

Ga gewoon dood xD weet ik veel, ga blowen en ga elk weekend uit, het leven is gewoon levenloos, zit met het zelfde probleem hoor :slightly_smiling_face:

Wow, jij kijkt ook lekker positief tegen het leven aan, niet? Maar on-topic: schrijf je in bij een modellenbureau, ga op paaldans les, neem een heel ander kapsel, stap op vreemden af…

Enough things to make life exciting!

Ook zo ongelovelijk veel SHIT meegemaakt in mijn leven dat wil jij niet weten, daar zeg je u tegen :stuck_out_tongue:.
Hoe ik spanning zoek? Uitgaan en je lekker rebels gedragen whaaah XD
Maar idd, als je er zo bij nadenkt: Leven is zinloos…
Mijn enige therapie om mij rustig te houden is muziek.
Muziek is gewoon echt mijn leven, Thats why i am a dj & producer! :slightly_smiling_face: