Wil Graag een piercing..

ik vind persoonlijk sowieso achterlijk als ouders hen kinderen voor hen 16e toestemming geven voor allerlei piercings (en tegenwoordig ook tattoo’s). Ik vind je dus te jong. Blijf gewoon lekker je ding doen en denk er over een paar jaar nog eens over na is mn raad :wink:

Dit, voel je wel behoorlijk vind ik.
Vooral in het begin(misschien ging ik ook wat te snel, aangezien het ging bloeden)

In het begin deed het wel een beetje pijn.
Maar als het gaatje eenmaal iets groter is doet het geen pijn meer [bij mij iig]
Wowwssz krijg je niet steeds een kots neigingen met zon piercing? =|

Jhaa ik ging ookal byna over m’n nek
:face_vomiting:

Nee ik bedoel niet van het plaatje maar van de piercing zelf.
Als ik met me tandenborstel achter in me keel kom ga ik al zowat over me nek.
En zon piercing hangt halvers in je keel volgens mij zou ik dan de hele tijd moeten kokhalzen x)

OkeDan;) maar gaan oorbellen ook te ver??:stuck_out_tongue: want die had ik al op m’n 4e
:angel: en ik kreeg op m’n 10e m’n 2e gaatjes in me oren;)

oohx) zo:P jhaa dat denkik ookwel ja;)

hee.
ik wou ook al zo lang een lip piercing. Ik heb er 1 gekregen op mijn 15e, Nu ben ik 16. Ik heb de piercing niet meer vanwegen het feit dat hij aan me onderste beugel bleef haken. (en dat deeeed erg zeer…)
ik had ook altijd een knopje, geen ringetje.
Als ik jou was, hoe graag je hem ook wilt. Wacht.
ik heb nu een kleine litteken in me lip. En de piercing nog geen jaar gehad van wegen de beugel. ik was eigenwijs… dacht dat het wel kon. En nu heb ik spijt want nu ( wil ik hem opnieuw) moet ik opnieuw betalen. :thinking:

Ik vind zelf dat je gewone gaatjes in je oren niet zo zeer kunt vergelijken met andere lichaamsversiering.
Tuurlijk komt het op hetzelfde neer, het is niets meer en minder dan “een lichaamsversiering”

Het heeft misschien te maken met dat gaatjes in je oren meer geaccepteerd zijn in de maatschappij en je ze makkelijker kan verstoppen(en als je ze uitdoet, zie je er ook niks van)

Jhaa:P maart was ook een grapje;)x] maar ik heb me oorbellen wel oop die leeftijd gekregen;):stuck_out_tongue:

Ik zou er nog even mee wachten :]. Ik weet dat je nu denkt van niet maar op elfjarige leeftijd dacht ik ook zeker te zijn van dingen waar ik nu niet aan moet denken (niks bijzonders). Gewoon nog even wachten en als je het nog zeker weet als je rond de 16 bent (ik laat waarschijnlijk in de herfstvakantie een snakebite (twee lippiercings) zetten en ik ben 16) kan het altijd nog :grin:. Anyway, succes!

Ik kreeg me 1ste en 2de gaatje ookal best jong, maar zo’n piercing zou ik toch even wachten:p
hoe oud waren jullie dan toen jullie al je piercings lieten zetten?

Toen ik me eerste gaatjes in me oren kreeg was ik een paar maanden x)
En ik sliep gewoon door.

da’s wel héél laat x] >>Sarcasm

ik bedoel je andere piercings, of heb je die niet?^^

Wow zo vroeg xD
Ik kreeg die gaatjes rond mn 7de volgens mij, maar toen begon het te bloeden toen ik mn zweerknopjes eruit mocht. Dus toen heb ik ze dicht laten groeien.
Op mn 12de mocht ik een helix(dat zagen we toen niet als echte piercing).
Volgens mij heb ik pas sinds mn 17de weer gaatjes, op mn 18de lippiercing(netjes op gewacht) en stretch ik mn oorlellen sinds mn 18de.

En zoals ik al eerder zei: in die helix doe ik niks meer en toen was ik 12.

2e gaatje en kreeg ik op me 9e ofzo en 3e op me 10e
En lippiercing op me 16e
En me oor stretchen ben ik ongeveer 2,5 maand geleden mee begonnen…

Oke^^

sterker nog, het kan niet eens!
want onder de 12 jaar mag neit meer gepierced worden, zelfs niet mét toestemming van je ouders!

Vuile faker !!
die afbeelding komt van Google en niet van jouw !!