Wil Graag een piercing..

Haajj…
ik wil graag een piercing in me kin:|
alleen ik mag het niet weet iemand tips?? PS. ik ben 11

en oJaa… ik heb al in allebei me oren 2 gaatjes:)
en waar hebben jullie je piercing( sorry als hier al een topic over is maar k kon hem niet vinden;))

Liefs,

uhmm… het is lip en geen kin. en ik vind 11 wel erg jong sorry dat ik het zeg.
verder doe wat je niet laten kunt :slightly_smiling_face:

maar lip is tog IN je lip?? ik wil er onder:P
maar dat zei me moeder ookal ja;)

Je bent nog te jong, dat ziet er niet uit. Ik heb oorplugs en ik had een tongpiercing.

Okee;) thanx

-

Je wilt toch niet nu al een kerstboom zijn?! :astonished:

Jhaa:D en ik bedoel deze of ik wou die recht onder je mond;)
maar ik wil ook miss een navel piercing…:wink: maar nu nog niet
& bedankt;)

Haha^^ nee liever niet;):stuck_out_tongue:
maar ik laat het daar ook bij hoor;) en ik moet dan over paar jaar wel kijken of het me staat anders loop ik ookk voorschut;):stuck_out_tongue:

Hahaha dat wil je echt niet op je 11de hoor :'3
Persoonlijk vind ik dat er ook niet uitzien als je zo jong bent(komt over dat je stoer wilt doen)

Ik heb een off center lippiercing(zoals als die kerel op het plaatje), 3 helix waar ik niks in heb(bovenin je oor->kraakbeen) en 8 mm getretchte oorlellen.

Overgens is het mogelijk een piercing in je “kin” te doen:

http://z.hubpages.com/u/95011_f248.jpg

Het heet dan een lowbret (als je goed kijkt zie je dat ie lager zit dan een normale labret)

Ja dat dacht ik :grinning: maar was niet lullig bedoeld, je moet het zelf weten natuurlijk :grinning:

ze bedoeld een labret piercing in het holletje van je kin, meis doe het niet, ben je nog veel te jong voor en ziet er niet uit, meeste piercers zullen het geeneens doen omdat je zo jong bent, je groeit nog veel hoor.

Jha;) nu ik dat allemaal lees wil ik het ook niet meerxD (nu nog nii teminste;))

Als je zegt dat je geen piercing topic hebt kunnen vinden, heb je simpel weg niet gekeken.

Elf is te jong. Dat ziet er niet uit.

Ik heb een oorplug en twee neuspiercings… en de eerste neuspiercing mocht ik pas toen ik vijftien was…

11 is idd wel vrij jong…
ik had wel 3 gaatjes in ieder oor maar een piercing mocht ik pas op me 16e
Heb nu een lippiercing en 1 gestretchte oor van 6mm x)

Ik vind je ook te jong,
en als je over een paar jaar spijt krijgt dan zit het daar,
kan je beter nog een gaatje in je oor nemenxD

wat is een gestretchte oor ofZo?:?

Heey!

ik vind het wel mooi!
en je kan het toch proberen je bent niet te jong vind ik ,
je moet er alleen goed over na denken… als je het niks vind haal je hem er later toch uit! :slightly_smiling_face:

ik had een neuspiercing die is er toen een keer uitgevallen meteen dicht gegroeid, ik dacht laat maar een paar maanden later niks meer te zien! :grinning:

ondertussen heb ik mijn neuspiercing opnieuw laten zetten 4 maanden geleden gaat super goed, tongpiercing en een navelpiercing (ik ben 14) :wink:

liefs <3

Dat je het gaatje in je oorlel uitrekt :3

http://farm1.static.flickr.com/124/377091840_ac626c83a7.jpg

*wacht op de voorspelbare "IEIEEEL!"reactie*

NeeHoor;) heb het wel vaker gezien maar wist niet dat dat het was;) maar doet dat geen pijn? ( miss ook een vraag die je vaker te horen krijgt?

Xjes

Maar 'k heb een wel heel eng plaatje:

http://i164.photobucket.com/albums/u31/laura_naughton/ow.jpg