Wil geen relatie

Hii meiden,

Ik zit met een probleem, er is een nieuwe jongen in mijn klas gekomen, maandag. En we kunnen echt goed met elkaar opschieten, en we appen ook best veel, maar het is net uit met mijn ex-vriendje.
En ik heb dus helemaal geen zin in een nieuwe relatie…
Alleen begrijpt hij me niet, ik heb het hem al honderd keer uitgelegd maar het dringt maar niet tot hem door.
Kunnen jullie misschien helpen met wat ik moet zeggen?

Liefs, Laura

Gewoon niets meer. Je hebt het hem duidelijk gezegd en dat zou genoeg moeten zijn.

"laatste keer, ik wil geen relatie dus blijf niet zeuren’, mocht hij doorgaan, gewoon gaan negeren.

Hm, moeilijk… Ja gewoon zeggen dat je op dit moment niet toe bent aan een relatie, en dat je ook geen gevoelens voor hem hebt… Dat je hem als een goede vriend ziet niet meer en niet minder! Succes x

zeg het hem nog een keer,
luister die nu niet,
NEGEREN!!

jaa normaal zou ik ook gelijk zeggen van blijf niet doorzeuren, maar hij zit dus in me klas, en zie hem iedere dag…

Ik vind het sowieso al vreemd dat hij na één week (?) begint over relaties. Of sta ik daar alleen in? :flushed:

Duidelijk maken dat je alleen vriendschap wilt en niks anders. Luistert hij niet en blijft hij door gaan: negeren.

jaa, dat vind ik ook! ik heb hem dat ook gezegd, maar hij zag me al vaker in de stad zei hij…

Maar ook al heb ik iemand vaak gezien wil ik niet meteen verkering hoor. Hij ziet je vaak in de stad en je kent hem persoonlijk nu een week, dan zal ik sowieso even rustig aandoen, bovendien wil je nog geen nieuwe relatie, dus dan moet hij dat maar accepteren.

Negeren, en als hij in rl nog steeds zo zeurt gewoon hard zeggen waar t op staat.