wil die nou wel of niet? snellll:|

vraag het hem, ik denk dat hij de enige is die het weet…

misschien gaat die vriend ook naar dat feest? gewoon een keertje vragen!

Uhh. Klaar voor vanavond kan ook gewoon feesten zijn? :l

Die vriend gaat wss ook gewoon naar dat feest, maak je niet druk, anders vraag je het (:

Zuipen met vrienden valt vaak onder een feest. :wink:

ja maar het is vanavond al he:|
ik zit de hele dag al in spanning, en hij smst net even dat hij een feest heeft:S dalijk zit ik daar met een aangeschoten date:(

ik denk dat dat gewoon over dat feest gaat. Vanavond hem ermee confronteren dat je het niet echt fijn vind dat hij opeens zijn plannen veranderd, en als hij erg aangeschoten is en je dat vervelend vind zou ik weggaan.

ja oke, ik zie wel wat het wordt…
wel jammerrrr:(

als hij daarna nog met je wil afspreken geeft toch wel aan dat hij wel erg graag met je wil afspreken (:

ja dat klopt, maar het kwam bij mij wel over van ik ga liever iets met mn vrienden doen. ook omdat ik een beetje op hyves rond ging kijken en bij al zn vrienden stond een krabbel: 8 uur bij mij verzamelen ofzo… dus klinkt meer als een zuipfeest. maar klopt hij wil nog afspreken!=D

Misschien is 1 vn die vrienden jarig en je weet hoe het is bij jongens dat word dat een beetje afgesproken en dan op t laatste moment ohja die en die was jarig… Heb ik ook wel eens gehad, maar ja als jij het niet fijn vindt om met een dronken/aangeschoten date te zitten zou ik gewoon een andere dag iets afspreken. Als je het niet erg vindt dan kun je toch gewoon erna afspreken…

Aangeschoten is nog niet zo erg…is hij wat losser lijkt me. Als hij dronken is is het een ander verhaal. Gewoon doen, hij vraagt in ieder geval of je erna nog wilt :slightly_smiling_face:

ja klopt haha en dan komt er ook niet meer zo’n stil moment!
ja ik ga ook gewoon, en jongens zijn ook eenmaal nonchalanter in dat soort dingen he…

Gewoon doen, don’t worry je ziet wel wat er gebeurd :slightly_smiling_face:
Of als je het echt niet ziet zitten sms je gewoon terug dat je dan liever morgenavond ofzo wat afspreekt. Als ie je echt leuk vind zou dat geen probleem voor hem moeten zijn