Wil contact krijgen met hem, maar te bang voor zn reactie!

Duuuuus, hoe zou ik gaan beginnen…
Er is een jongen bij mij op school (hij lijkt vreselijk op Sam Smith dus dat viel me gelijk op haha) maar, hij is niet een van de type jongens waarop ik ooit op kan vallen. Tenminste dat dacht ik. Ik ken hem niet, maar mijn vriendin wel, dus ik heb haar ondervraagd en ik weet sommige dingen. Ze vertelde me dat hij heel verlegen is als het gaat om meisjes, en heeft ook respect voor meisjes. En de laatste week, kijkt hij mij de hele tijd aan (wat ook raar is maar oké). Ik hem m op Facebook gevonden, maar denk niet dat het een goed plan is om hem toe te voegen… ik twijfel ermee want straks begint hij tegen mij te praten, en te vragen waarom ik hem heb toegevoegd etc…

En dan weet deze pannenkoekenpan niet wat ze terug moet zeggen.

Enige tips?

Ik herken je echt in deze situatie want er is ook een jongen op school die ik (denk ik?) leuk vind en hij kijkt ook heel de tijd. Ik heb hem ook op FaceBook gevonden en ik weet ook niet wat ik ermee moet dus;
UPje! :slightly_smiling_face:

Precies! Ik weet dus nu ook niet zeker of ik hem leuk vind… Maar tjaa… de vraag is, toevoegen ofniet?

Zelfde situatie hier!

Ik denk dat ik het zou doen als ik jullie was, ik bedoel niet geschoten is altijd mis. En bovendien weet ik van de jongens waar ik mee omgaan dat ze het erg op prijs stellen als meisjes ook wat vanaf hun kant laten horen. Mocht hij nou vragen waarom je hem hebt toegevoegd zou ik gewoom zeggem dat je hem wel eens op school voorbij ziet komen, heb je meteen een leuk gesprek :slightly_smiling_face:
Ik weet dat het eng is, maar je hoeft je nergens onzeker over te voelen!
Ben benieuwd wat jullie doen!

Als hij vraagt waarom je hem hebt toegevoegd kun je gewoon zeggen oh, een vriendin van mij kent jou en ik zie je wel eens voorbij komen op school!

Dat is een goeie! @LaEsencia. Als hij dat vraagt, zeg ik dat haha x

Dit komt mij echt zo bekend voor he haha!! Eenvan mij vriendin heeft dit ook meegemaakt. Alleen de jongen die haar ‘leuk’ vond, vond ze echt een zooooo hot. Oke, hij was wel knap ja, maar hij was ook een jongen die super lief & aardig was. ze durfde hem ook niet toetevoegen :flushed: . Maarja ik heb het later voor haar gedaan, drukken en niet bij stil staan. Hij appte haar later van waarom ze hem had toegevoegd. Zij zei: Omdat ik je echt heel leuk vindt, en toen was het poef twee tortelduifies om me heen. Gewoon de waarheid zeggen! Proberen waard joh, zometeen vind ie jou ook leuk! En als je het mis hebt, kan gebeuren. Waarschijnlijk doet hij daar niet moeilijk over. Hoop dat dit je een beetje helpt haha!

xoxo

(PS, Die vriendin van mij heeft nog steeds met hem, al bijna 2,5 jaar!!!)

Awe dat is cute! Ik heb hem toegevoegd, ben benieuwd of hij mij accepteert :slightly_smiling_face: