wijze raad

Afgelopen vrijdag heb ik een afspraakje gehad met een jongen.
Wij kennen elkaar al vanaf de basisschool, maar hadden elkaar nooit goed gesproken.
Ik had een bepaald beeld van hem…

• Een vriendin van me vond hem een jaar geleden leuk. Ze berichte hem veel via app, maar hij reageerde kort en vroeg wel om mijn nummer, omdat hij een afspraakje met me wilde. Deze heeft zij niet gegeven, omdat ik dit niet wilde.
  • Het is een aantrekkelijke jongen en hij weet dit ook van zichzelf.
  • Tijdens het uitgaan heeft hij een aantal pogingen gedaan om me aan te spreken, maar ik ging hier bewust niet op in.

Vorige week hebben we elkaar goed gesproken op een feestje en het bleek echt goed te klikken. Ik heb bewust niet gezoend om hem te laten jagen, want zo’n typetje vond ik het wel. Na die avond hebben we een weekje gepraat via whatsapp, dit was echt leuk! Daarom besloten we om vrijdag iets af te spreken.

Tijdens de ‘date’ kon ik niet helemaal mezelf zijn en deed af en toe een beetje sarcastisch. Ben ik altijd als ik iemand interessant vind. Dan kan hij me ook niet echt afwijzen en ben ik hem een stapje voor. Toch merkte ik dat het klikte tussen ons, uiteindelijk hebben we ook gezoend. Voor de rest is er niks gebeurd, wel ben ik blijven slapen in het bed van een huisgenootje, anders moest ik weer naar huis.

Na de date stuurde ik hem een berichtje: ik vond het gezellig met je. Hij: ik vond het ook een gezellige avond! Ik: Ik lijk nu net een wannabe-assepoester, maar volgens mij ligt mijn kettinkje nog bij jou. Hij: ik heb niks gevonden. Waar heb je hem afgedaan? ik: in de kamer van je huisgenoot. Hij: even serieus? ik had nog gevraagd of je niks vergeten was. ;o ik: een mens kan niet alles onthouden. Hoe lijkt het je om nog een keer wat te doen?
No reaction.
Dit was gisteravond. Nog een berichtje doen, vind eerlijk gezegd wel dat ik recht heb op een antwoord.

Na een dag lijkt het me wel prima dat je een berichtje stuurt als hij niet gereageerd heeft. Als hij dan niet reageert, tja dan moet je hem maar weer contact laten opnemen en zelf niks meer zeggen. Anders kom je zo wanhopig over, lijkt me. Maar als ik jou was zou ik nu gewoon een berichtje sturen; vrouwen mogen ook initiatief nemen en hoeven toch zeker niet de hele tijd af te wachten :wink:

Krijg ik net een berichtje met: ik zal vanavond even zoeken naar je ketting.:wink: waar zou die moeten liggen in zn kamer.
Heel laat dus en negeert mijn tweede opmerking over het afspreken.