wijnrood/badeau rode broek

hee, ik heb een wijnrode broek gekocht :slightly_smiling_face: hij is skinny van de lady sting.
Alleen hoe moet ik hem combineren?

Ik dacht zelf aan;
Grijze luchtige trui, kan zegmaar lager op 1 schouder. Met een klein donkergrijs riempje erbij en mn zwarte vans.

Heeft 1 van jullie nog inspiratie? Wil het morgen aan doen naar school.

Ik heb er zelf ook 1 en ik combineer hem vooral met een donkergrijze of zwarte top icm met een vest (dus grijs shirt-zwart vest bijv). Of gewoon een grijze/zwarte sweater met een zwart/grijs/bordeauxrood sjaaltje. En soms ook donkergrijze beenwarmers.

witte t-shirt met zwarte tekst/tekening erop en dan een zwart wollen vestje.

Ik heb zelf ook een rode broek, maar ik combineer hem meestal met zwart wit en grijs.

jaa zat zelf ook sws wel aan wit - zwart - grijs te denken, of beige.

morgen doe ik hem voor het eerst aan, ben best wel bang voor de reacties :blush: :blush: :blush:

Mhh, ik denk niet dat je er zoveel slecht reacties op gaat krijgen. Lijkt me niet zo enorm speciaal een wijnrode broek.
Bang zijn hoeft dus niet. Zolang je je zelf maar goed voelt in die broek komt alles goed :slightly_smiling_face:

is het geen bordeaux?

Ik combineer het soms met een wit shirtje en gewoon simpel zwart vestje.
kan prima

Je hoeft daar echt niet bang voor te zijn want er zijn heel veel meisjes die een rode broek hebben. Dus die zouden het echt niet raar vinden als je een rode broek draagt.

hihi badeau :stuck_out_tongue:

Ga naar lookbook, daar staan genoeg voorbeelden

grijze top, witte blouse, zwarte sheer blouse, gebroken wit, een kanten top (wit of zwart), legergroen vestje, mosgroen vestje.

Ik moest heel lang nadenken wat je met ‘badeau’ bedoelde, maar je bedoelt natuurlijk bordeaux, aha.

Zo eentje heb ik ook, ik draag 'm vaak met een zwarte trui, dat is het eerste waar ik zo op kan komen denk ik.

ik heb net in het whjav topic gepost,
mijn broek is wel wat meer roest/oranje/rood/bruin,
maar misschien inspireert het je?!

Heb hem nu wat vaker aangehad, de reacties waren super :slightly_smiling_face:
heb hem zo gecombineerd:

http://oi44.tinypic.com/2uoncxf.jpg

haha ja oeps :blush: :blush:

Zulke broeken zijn zo mooi!

Ik vind zacht roze ook altijd mooi met bordeaux rood :slightly_smiling_face: