wijnrode rok combi

Lady’s!

I need your help :wink:

Ik heb een mooie wijnrode rok gekocht, namelijk deze:

Ik vind hem echt heel leuk staan, alleen nu het kouder word combineer ik hem graag met een
zwarte legging en laarsjes., dus de onderkant is al erg donker. Nu vind ik het zo somber om er dan
ook weer iets van een zwart truitje op te doen… Dus ik hoopte dat jullie misschien tips hebben voor mij??

Dankjewel.,
Liefs!

Niemand een idee verder? :slightly_smiling_face:

Probeer eens een wit shirtje? Of beige of donkerblauw of grijs.

Wit vind ik niet zo mooi staan als ik er een zwarte legging onderheb… grijs vind ik eigenlijk een beetje saai… Misschien is donkerblauw idd een idee, maar ik denk dat ik die met nog een andere kleur zou willen combineren :slightly_smiling_face: Bedankt iig!

felgele sweater zou echt geweldig staan

Bedankt voor de tip! Iemand nog meer? :slightly_smiling_face:

Ik kijk graag even mee in dit topic haha, zit met precies hetzelfde!

Ik zou idd beige doen !

& je kan voor meer kleur ook bv een donkerblauw colbertje erbij dragen

Bedankt voor de tips! Ik ga denk ik maar gewoon een middag mijn kledingkast induiken en maar experimenteren met kleuren ect! :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft hem ook, en die draagt hem altijd met een wit shirtje met een print van Abbey Road erop, en dan gewoon zwarte enkellaarsjes en een panty eronder :slightly_smiling_face:

Ik heb hem ook en combineer hem met een panty en een heel leuk creme blousje met gekleurde vogeltjes. Sommige van die vogeltjes hebben een paar wijnrode veren. Blazer erbij, klaaar.

Je kan er goed zwart mee combineren of wit, grijs en beige! Verder vind ik het best lastig bij deze kleur. Misschien heb je nog een leuke blazer er bij of een gekleurd truitje? :wink:

Een okergeeltruitje, beige, wit, grijs… ^^