wijde spijkerbroek!

hee, ik heb gister een hele leuke spijkerbroek gekocht, maar hy heeft een beetje wijde pijpen. En nu was mijn vraag, welke schoenen staan daar leuk onder? Slippers staan leuk, maar dat is nu nog best koud. En ik ben bang als ik gympen eronder doe, dat het heel suf staat. Iemand tips?
xxx

all stars eronder kan heel goed, je broek moet dan alleen wel lang genoeg zijn, en de all stars een beetje afgetrapd als je snpat wta ik bedoel:P

Hakken kan trouwens ook altijd!!!

Ja hakken kan , maar echt geweldig vind ik dat niet.
maar voor sneakers hoef je niet bang te zijn , als je niet te lompe kiest 8D
allstars kunnen :stuck_out_tongue: , slippers ook , lage schoenen! als het niet te lomp word ziet het er leuk uit.

of je moet van jongensachtig houden.

Ik ken je collectie schoenen niet, maar allstars staan mooi. Hakken zou ik niet doen, ballerina’s ook niet.

Ik vind hoge sleehakken er heel mooi onder staan. En dan een wijd wit blousje in je broek gepropt, zodat het een beetje poft.

ik heb ook een wijde pijpen broek, van de H&M.
heb hem 2 x gedragen met een zwarte cardigan, die ik open liet hangen en allstars.

had alleen wel het gevoel dat iedereen me aankeek, was de eerste met een wijde pijpen broek op school.

uhm ik ben zelf niet zo fan van wijde broeken
als je onder een wijde broek ballarina’s of pumps eronder doet lijken je voeten een stuk kleiner
maar leuke sneakers kunnen wel of allstars

ik draag er ook altijd all stars onder. (:

Als hij echt heel wijd is vind ik hoge hakken het mooiste, maar dat loopt niet echt comfortabel dus gewoon sneakers/allstars/vans zijn ook wel leuk…

hee ik heb precies hetzelfde probleem, dus bedankt :wink:

maar weet iemand ook wat je erop kan dragen??

thanks!

^ een strak shirtje… Geen hoodie ofzo.

meestal de ik er halve gympen bij , die vies waren xD en een blousje met cardigan of hoe je schrijft, ballarina’s vind ik kunnen, als je basic hebt zoals wit , maar met druke print niet.hakken vind ik niet mooi en laarzen ook niet maar afgetrapte alstars over andere gympen in de vorm vind ik mooi :grinning:

bedankt voor de tips :wink:

‘peeptoes’ geeft een beetje een jarige 70 look! Vind ik zelf helemaal geweldig! :slightly_smiling_face: …Ik zou dus juist GEEN Alstars doen.

ik draag onder een wijde broek altijd hakken want dan vallen de pijpen mooi recht naar beneden

Het staat zeker niet suf hoor met sneaker ofso er onder maar juist een beetje streetstyle

Mee eens!

Hoge hakken vind ik gewoon geweldig onder zo’n wijde pijpen,
zal snel een foto voor je maken ^^

De foto’s:

http://94.100.115.163/588650001-588700000/588696401-588696500/588696402_5_VBH4.jpeg