wijd singlet h en m

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A45_0036_099R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[3201]&set=key[height],value[3743]&set=key[x],value[30]&set=key[y],value[295]&call=url[file:/product/large]

hey iedereen,
het gaat dus over dit singlet :grinning: Ik weet dat ik het al kan combineren met een korte jeansshort zoals op de foto! maar is dit geen dikmakend shirt? en hoe zouden jullie het nog combineren? Het is ook de kleur van de foto :grinning:

Hee die heb ik ook, alleen dan met streepjes! Ik draag hem inderdaad ook gewoon met een jeanshortje en dan nog met een ketting, gewoon simpel dus. Je kan eventueel ook de zijkant van het hempje in je short doen, dan lijk je er minder dik in.

Ik heb hem ook in twee kleuren, ik draag er een blazer overheen dan is hij zeg maar wat minder dikmakend xโ€™D

ik vind hem helemaal niet dikmakend (:

bedankt voor de tips :slightly_smiling_face:

Leuk! Ik vind โ€˜m niet dikmakend, hoor. :โ€™)

dankje :slightly_smiling_face: zou het met een skinny ook goed staan ? En lichte jeans of donkere :slightly_smiling_face:

Ik vind 'm wel dikmakend :") ?
ik vind 'm opzich wel leuk, maar niet dat ik er zelf in zo lopen.
En dat borstzakje vind ik echt lelijk. :face_vomiting:

-โ€™
Iedergeval, ik denk gewoon met een skinny ja,
Een lichte vind ik wel zomers :")

ja met een skinnyjeans en blazertje is denk wel leuk! =)

Hangt van je lichaam af. Ik denk dat het wel dikmakend is bij sommige mensen.
Het kan ook met een 5 euro rokje, dan kan je hem erin stoppen. Het kan wel met alles eigenlijk, behalve een wijde broek.

dankje voor de reacties :slightly_smiling_face:

helemaal niet dikmakend :slightly_smiling_face:
en je kunt het met heel veel combineren:
-blazer, skinny genes en sneakers/vans/hakken

• kort broekje, sneakers
    -leuke armbanden
    enz.

vind ik ook! heb zelf ook een aantal van dit soort hempjes

Als ie dikmakend is, ga ik hem morgen kopen :stuck_out_tongue:

Met een lange ketting enzo, iig geen wijde broek ofzo.

Hoeveel was tie? ik vind m zoo leuk, en hebben ze hem nog?;$

WAHAHAHAHA, waarom :โ€™) ?

Ik heb hem in solden gekocht voor 3 euro :slightly_smiling_face: indeze kleur en ecru :slightly_smiling_face:

hoog taillebroekje en shirt erin, schoenen maakt niet uit opzich