"Wij-zijn-single-maar-willen-toch-Valentijn-vieren party"

Haai mensen ^^
3 vriendinnen van mij en ikzelf gaan een soort kleinschalige valentijnsparty houden, aangezien wij single zijn en niemand hebben om het mee te vieren. We blijven dan ook slapen bij mij. We willen sowieso zelf diner gaan klaarmaken/koken. Hebben jullie tips voor lekkere recepten hiervoor? Op internet vind ik niet zo veel soeps.

Oh, en hebben jullie nog leuke dingen die we kunnen gaan doen die te maken hebben met valentijn? Wel zo leuk… :’)
Alvast bedankt!
xx

Pak een kookboek?
Wil je echt iets speciaals?
Of iets simpels?
Macaronischotel is heerlijk, maar je hoeft alleen maar macaroni in een bak te pleuren, zo’n sausje erbij en een zakje groentenmix…

Als voorgerecht vind ik wraps met daarin sla, ham en kruidenboter of philadelphia heerlijk!

Een leuke romatische film kijken zoals, Serendipity of The Notebook en dan maskertjes opdoen enzo of brownies bakken vroeg in de avond zodat je ze later al kan opeten

juist geen romantische film
dan ga ik me NOG zieliger voelen
dan dat ik me al voel tijdens valentijn

chocoladefonduen?:smirk:
en grappig opmaken + foto’s maken
zoiets?

Nou, we gaan sowieso zelf pizza maken als avondeten met chocoladefondue als dessert. Ook nog brownies, maar dat voor in de middag of later in de avond ofzo. Filmpje drbij… Iemand verder nog ideetjes qua dingen doen die met valentijn te maken hebben?

Ik ben dan wel geen single maar ik ga zometeen lekker muffins maken en versieren met prinsessenglazuur :stuck_out_tongue:. En gezellig make-uppen en daarna foto’s maken is ook altijd leuk. En natuurlijk gezellig de hele avond lopen kletsen en gek doen, dat werkt ook altijd goed :stuck_out_tongue:.