Wij zijn GEEN stel!

Ik snap het niet, waarom kan een jongen en een meisje niet heeele goeie vrienden zijn? Waarom altijd maar denken dat het dan wel een stel is, als ze altijd samen te zien zijn. Dit is dus het probleem van mij en mijn allerbeste vriend. In de klas hoor ik dat van iedereen, zelfs van onze mentor! Hij gaf ons laatst nog een schande en echt het was ZO genant voor ons beide. Omdat het gewoon niet waar is, ik zie m gewoon als een broer! Ik durf niet eens meer normaal met hem om te gaan, bang om gezien te worden en zulke vage opmerkingen gaan maken. En hij zegt er ook helemaal niets van, ontkent het niet! Wat kan ik nou hierop beantwoorden als ze zo door blijven gaan, het irriteert me echt dat ze alles van 1 kant bekijken!
Thanku!

Lekker laten denken, jullie weten zelf toch dat het niet zo is?

^ Misschien vindt hij je leuker dan ‘‘gewoon een vriend’’ en wordt dat voor jou stil gehouden zegmaar? :slightly_smiling_face:

Of misschien moeten mensen niet zo hypocriet zijn.

Over mij, mijn vriendje en onze beste vriend wordt ook gezegd dat we een ‘trio’ zijn, puur omdat we goede vrienden zijn en veel met elkaar omgaan. Mensen zijn gewoon zielig, trek je er niets van aan en blijf VOORAL wél met hem omgaan.

Ik zou gewoon even goed met hem blijven omgaan. Je gaat toch niet zo’n close vriendschap opgeven omdat andere mensen iets over jullie zeggen. Laat ze lekker praten, zolang jullie maar weten hoe het zit.

Tsja, vooroordelen zullen er altijd zijn, en die heb je zelf vast ook :’) Als je een zwanger tienermeisje op de tram ziet zitten, dan zul je daar vast ook niet bij denken ‘Wat leuk dat ze zwanger is’ zoals bij een zwangere dertigjarige.

Laat het gewoon.

-

Ik weet niet hoe oud je bent. maar dit klinkt nog wel erg kinderachtig allemaal. Als je misschien wat ouder bent dan wordt het ‘gewoner’ om met jongens om te gaan. Maar in elk geval: lekker laten praten, zolang julie maar weten dat het niet zo is:)

Wat ik hierboven postte is van dit jaar en ik zit in 5VWO :’)

Als jij maar weet hoe het zit toch, maar het lijkt me wel heel erg irritant

Weetje wat pas kinderachtig is? Als je steeds maar in herhaling moet vallen om te zeggen dat er geen liefde is tussen jouw en diegene. Ik vind dit echt een belediging, oke op het eerste gezicht kan het zo lijken maar ze gaan er maar op in, echt sommige mensen zijn zo vaag!

Van mij en een goede vriendin werd ook gezegd dat we lesbisch waren… boeiend :stuck_out_tongue_winking_eye: Als hun dat willen denken dan laat ik ze fijn, hebben ze wat te doen (:

Begin dit jaar was ik heel goed bevriend met een jongen, en was er ook weer de heel tijd “hebben jullie iets”? Ben er gewoon niet meer op ingegaan en toen hield het na een tijdje op.
Het grappige is, dat ik hem wel heel leuk vond, hij mij naderhand ook en we nu al 3 maandjes iets hebben haha. En toen we net iets kregen geloofde niemand het omdat we het zolang ontkend hadden XD

-

Dat heb ik ook, alleen was een andere vriendin het slachtoffer geworden met die jongen. Serieus, ze zijn gewoon jaloers, want juist die mensen zijn verliefd, tenminste dat was bij mij wel.