Wij willen gaan bloggen!

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben S en ik heb een tweelingzus C, wij willen samen een blog gaan starten. Ons blog zal gaan over van alles en nog wat! Maar waar wij benieuwd naar zijn… Hebben jullie misschien een leuke naam voor onze blog. Het lijkt me wel leuk als het wat met tweeling te maken heeft! Laat jullie fantasie maar even de volle gang gaan, wij zijn heel nieuwsgierig wat voor namen jullie gaan bedenken. En natuurlijk denken wij ondertussen ook lekker verder!

Alvast bedankt!

ik zou ff je naam veranderen want je kan zo op facebook opgezocht worden en je facebookprofiel is niet erg afgeschermd

Oh dankje!

Ik denk dat als je al geen naam voor je blog kan verzinnen, je met je hele blog niet ver gaat komen. Je kan toch zeker zelf wel een naam verzinnen? Moeten we tegenwoordig alles voor iedereen gaan bedenken hier?

pardon? wij willen gewoon iets orgineels en ik vraag hier alleen om inspiratie. btw als je zon grote mond geeft hier wat doe je dan uberhaupt op een forum?

^De beste namen verzin je wel zelf denk ik, dus daarin geef ik haar wel gelijk. Jullie weten wat het beste bij jullie past. Voor de rest wil ik jullie doorverwijzen naar dit topic:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-039vragen-en-tips-voor-blogs039-topic-122175.0.html