Wij vinden alle standjes moeilijk.

Een aantal maanden geleden hebben we elkaar ontmaagd. Nu doen we eigenlijk hij bovenop en ik boven op omdat we andere standjes moeilijk vinden. We hebben samen gezocht op internet en dingen uitgeprobeerd maar we komen er niet uit. Tijdens dit uitproberen hadden we natuurlijk veel lol maar ergens blijft het jammer dat het niet lukt.

Heeft iemand een ander makkelijk standje? Doggy hebben we ook al geprobeerd maar dat vind hij ook moeilijk.

Doggy moeilijk…?

Hoe vindt hij doggy moeilijk? Krijgt hij hem er niet in of lukt het bewegen niet zo? Hij kan op zijn knieën achter je gaan zitten of dat jij op de rand van het bed zit en hij staat. Zorg ervoor dat je je rug helemaal in laat zakken!

Verder uh. Om te beginnen kun je je benen in zijn nek doen? Dat is net iets anders dan gewoon missionaris maar wel heel chill. Of dat jij op je zij ligt en hij je ene been omhoog houdt?

Dit mag je wel gewoon in dit topic vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/sexvragenhelp-90069.0.html

Zo veel keuze!
Maar allemaal te zien hoe lenig/gespierd/elegant je bent?

Wat Doo zegt is leuk; benen in zijn nek. Wat ook nog kan is hij achter jou liggen, dus zijdelings langs achter. Of jij op je buik liggen en hij bovenop jou (moet je jouw heupen beetje kantelen).
Nog een toffe is hurken op hem (bijna alsof je gaat plassen in een bosje :stuck_out_tongue: ), één been in de nek, (zonder penetratie dan) 69, zittend op een stoel dat hij op jouw komt zitten, etc. :flushed:

Hij vindt het moeilijk om op zijn knieën achter mij te zitten en te bewegen. En die zijligging krijgen we ook niet voor elkaar. :cold_sweat:

Ik snap niet zo goed, wat is er moeilijk aan dan?

Hadden we vroeger ook! (Mijn vriend kan niet op zn knieën zitten, dusja)
Oplossing? Jij zet je op je knieën op de rand van je bed en hij staat er recht achter! Zo doen wij het altijd… (Of dus gwn beiden liggend, zoals ik reeds zei :slightly_smiling_face: )

Misschien kan je achterwaarts op hem gaan zitten? Dus liggende doggy eigenlijk. Of in kleermakerzit?

Doggy kun je misschien ook makkelijker maken door hem in een stoel te laten zitten en dat je dan zo op hem zit, met je rug dan naar hem toe. Dat is wel moeilijker voor jou, maar hij moet in principe niets doen.

Oh, zo lepeltje lepeltje, dus op je zij: jij kan ook bewegen. Ik weet niet of hij alleen moeite heeft of jij ook, maar als het jou lukt is dat ook wel fijn.

Ja ik weet het ook niet, staan bij het bed lukt niet, schuine kant dus je kan er niet staan. Als ik dan op mijn knieën zit, en hij dus achter mij (ook op zijn knieën) kan hij moeilijk bewegen zegt hij. Moet ik dan met mijn benen bij elkaar of gespreid, en kan hij niet beter op een knie leunen en de andere voet neerzetten?

Gewoon vanalles proberen. Er zijn 100 verschillende manieren om doggy style te doen. Ga anders liggen op je buik?

jij moet je benen een beetje gespreid hebben (tenminste, als je doggy bedoelt, ik doe dat wel…)
En wat voor hem makkelijk is, als hij z’n ene voet op de grond wil neerzetten, dan doet ie dat toch gewoon; er zijn geen regels bij standjes/seks.
Gewoon doen wat goed voelt en je kan ook op andere plekken seks hebben dan alleen het bed :wink:

Ik ga maar weer eens hopeloos op zoek naar standjes op internet. :flushed:

Denk dat je gewoon zelf uit moet vogelen wat jullie lekker en fijn vinden
Als je gaat opzoeken, heb je kans dat je denkt dat je je daaraan móet houden, terwijl dat helemaal niet zo is. En iedereen vind weer wat anders lekker. Ga gewoon samen op onderzoek uit.

Als je lenig bent is staand doggy ook leuk trouwens! Met je benen recht blijven staan maar met je handen op de grond/je knieën leunen. Ziet er niet uit maar voelt lekker :’) Je kan ook tegen de muur gaan staan, bovenlichaam tegen de muur en je voeten iets ervoor zodat je goed je rug kan deuken.

Op je vraag trouwens: je kan je benen zowel bij elkaar houden als spreiden. Bij elkaar voelt het strakker en hoeft hij niet zo wijdbeens te staan. Als ik mijn benen spreid doe ik ze zo wijd dat zijn benen ertussen passen zodat hij niet super achterlijk hoeft te zitten.