wij hoeven nooit een relatie en/of kinderen enzo

wauw wauw applausje voor de titel!!!
dank u dank u

oke.

Vaak lees je dat meisjes graag een vriend willen, hun ultieme droom is later een huisje, boompje, beestje lifestyle met een man, kinderen en een hond of een goudvis ofzo.
Maar er zijn ook meisjes die dat niet willen!!!1
ik bijv.
Mijn ideale toekomst is een toekomst zonder vriend, zonder kind, misschien wel met een goudvis maar ook geen hond ook al zijn honden superleuk maar het is zielig als hij/zij de hele dag alleen thuis zit omdat ik een sprankelende carriere heb omdat ik geen tijd hoef te verspillen aan een relatie en/of kinderen! :grinning:

nu weet ik dat ik vast niet de enige ben die later het liefst gewoon lekker alleen blijft enzo dus foreveralone meisjes unite!!!

dit is geen discussietopic!!!
gewoon een lotgenoten topic dus alsjeblieft geen argumenten waarom we wel een relatie zouden moeten willen oid

wij blijven forever alone : D

uiltime droom
wauw
hahhaha ok.

Sluit me hierbij aan, perfecte lifestyle

YO.

Maury je bent een held,sorry heldin.

ja er i altijd zoveel onbegrip.
‘maar waarom zou je dat niet willen!?!?!?!!’
alsof het ‘normaal’ is om een relatie te krijgen en te settelen enzo.
Doe mij maar lekker een drukke baan en een goed inkomen en ipv een kinderkamer een inloopkast hallo

:grinning:

Woooo ik dacht altijd dat ik de enige was, maar ik hoef ook echt geen kinderen later. Een man misschien maar ook niet perse ofzo :’)

goed topic! Ben me altijd aan het ergeren op meisjes die vanaf dat ze kunnen lopen al de perfecte droom hebben van huisje boompje beestje later.

-

ja!!
of van die figuren ‘ik heb zoveel behoefte aan een vriend ik wil niet meer alleen zijn :frowning_face::frowning_face::frowning_face:
jonge doe niet zo wanhopig

hahaha ja echt he! Er is nog zoveel meer in het leven, sommige meisjes denken dat ‘verliefd’ zijn uitkomst geeft op al hun problemen en zijn veel te gefocust op het vinden van een vriendje

Ik ben er van overtuigd dat ik later alleen eindig met hopelijk een aantal katten. Ik geloof niet dat ik ooit een huisje boompje beestje lifestyle ga hebben en daar heb ik vrede mee dat hoeft ook niet zo van mij.

ja precies!

Na dit alles, nee niet meer. Kinderen wilde ik sowieso al niet…