'Wij hebben zin in winter en de donkere dagen voor kerst!'

Heeee heeee iedereen.

Er zijn zoveel losse topic’s over de winter, dus ik dacht deze kunnen we wel even gaan beschouwen als het officiele topic voor alle winterliefhebbers.

Hebben jullie al winterkleding geshopt? En luisteren jullie al naar de christmas station terwijl jullie wegdromen over gezellig sneeuwpoppen maken, chocomel drinken en savonds door de verlichte straten te lopen?

Plaats je reactie.

Trouwens, lees ook eventjes dit :

2 oktober 2010 om 11:58
Winter: op schaatsen, koud en vuil

In mijn voorlopige winterverwachting ga ik ervan uit dat wij meer, dus massaler op schaatsen kunnen dan de afgelopen winter. Dit betekent dat ik uitga van een koude, te koude winter. Maar, het wordt ook opnieuw een winter voor de winterbanden. Dus veel overlast door periodiek flink wat sneeuw en gladheid. Ik wil het dan ook een vuile winter noemen. Ik geef aan dat het hier om mijn voorlopige verwachting gaat. De bijstelling naar de definitieve verwachting komt eind november, voor de eerste december (het begin van de meteorologische winter).

Groeten,
Piet
----

Oh ik heb best wel zin in de winter eigenlijk :grinning:
Nou ja, eigenlijk meer in de herfst want dan zijn alle feestdagen enzo. En de ijsbaan is weer open, dat vind ik ook wel chill.

Ik heb alleen zin in kerst want ik houd van die sfeer. :grinning:

Ik heb geen zin in sneeuw maar wel in het dragen van warme kleding en gewoon de smoes “Ik heb het koud” gebruiken zodat een jongen je kan opwarmen. :smirk:
En natuurlijk lekker knus bijelkaar zitten gewoon omdat het zo iets warmer is! n_n

ik vind het nu al super, lekker zonnetje dat schijnt met al die herfstkleuren van de bladeren, echt super mooi!
maar heb ook heel erg zin in de winter <3
hoewel ik 's ochtends wel 10 km moet fietsen, dat is wat minder aangezien dat behoorlijk koud is.

ik heb gééén zin in winter. Want dan moet ik dagen binnenblijven, niet naar buiten…
(niet dat ik dat nu wél doe, maar goed)
Nee, voor mij te koud!!
Ik verheug me nu al op de volgende zomer! :'D haha

winter is echt super :3
moet wel nog warme kleding kopen…

jaaaa heerlijk!

ooeeeh kerst & sinterklaas tijd i love it :grinning:

De lekkere kruidige geuren
De speciale kerst lijn van lush
Donkere nagellak
Grofgebreide sjaalen
Warme Chocolade Melk
Openhaard.

I love it !

ik hou van winter! en ja, ik moet bekennen dat ik alweer naar wat kerstliedjes heb geluisterd, hahahaha :flushed:

oh en als je echt het ultieme kerstgevoel wil hebben, moet je naar een kerstmarkt in duitsland gaan! daar zijn ze echt over de top, heerlijk! vooral de kerstmarkt in münster is leuk, mooie stad is het namelijk ook.
http://www.weihnachtsmark…nachtsmarkt-muenster.html

Ik heb mijn ipod al volgegooid met kerstliedjes(A)

ik vind die tijd altijd wel gezellig, lekker warm binnen zitten met een dekentje en warme chocolademelk is echt fijn dan ^^

ik heb zin in kerst!

weihnachtsmarkten zijn echt superr! vorig jaar met school naar düsseldorf geweest rond kersttijd, was echt geweldig. ook die sfeer en die muziek en die mega kerstbomen vol met lampjes… echt goede herinneringen haha

oeh ik heb er zin in :grinning:

ik heb er echt zin in! maar dan wel dat er sneeuw is, van die poeder sneeuw en dan lekker daarna in je warme bed liggen.

oeehh i loveeee de winter!!! en kerst natuurlijk! gezellig met je vriendinnen chocomel drinken en wegdromen bij een kerstfilm! oeeh heb er nu al zin in!

Ik heb er zin in!