Wij hebben een cover gezongen van I see fire

Hee,

Wij hebben afgelopen maandag een cover gezongen van I see fire. We zijn als groep pas net bij elkaar. Zouden jullie willen vertellen wat je er van vind?
We zijn 14 \ 15 jaar
Alvast heel erg bedankt!!

xx

Oké, de eerste heeft een hele fijn stem naar te luisteren, maar af en toe slist ze een beetje.
De tweede klinkt iets kinderlijker en moet wel wat werken aan d’r uitspraak.
De derde vind ik het minst fijn klinken, maar ook niet slecht. Heel kinderlijk op de een of andere manier.

Hier en daar is het een beetje vals, maar absoluut niet slecht tho.
Wel jammer, had eigenlijk gehoopt op zo’n faalfilmpje hh

haha bedankt voor je reactie!! :grinning:

leeukkk en mooii!! wel jammer idd dat er geen filmpje was maar de 2de stem is echt mooi en het klinkt ook zo leuk bij elkaar. Toppie :wink: xD

dankjewel!! srry dat er geen filmpje was maar we hebben dit in een opname studio gemaakt…

wow wat vet heeft 1 van jullie die thuis?

Nee hebben dit met onze zangcoach ergens gedaan x

aahw leuk! x

Ik vind het meerstemmige gedeelte heel rommelig klinken eigenlijk, voor de rest is het wel aardig.

Klinkt goed!

Maar helaas mag dit niet

bedankt! waarom niet??

Omdat dit gezien word als reclame, topics als deze zijn al wel vaker verwijdert. Er is wel een ander topic waar je dit in mag zetten :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/durf-jij-je-muzikale-uitspattingen-te-plaatsen-146573.875.html

ik vind t een belediging naar ed :’) niet omdat jullie niet kunnen zingen (al is de uitspraak waardeloos) maar idk je kunt nooit aan ed tippen

ik vind jullie los van elkaar echt heel goed maar de delen die jullie samen zingen minder persoonlijk. maar dat kan ook komen omdat jullie nog veel samen moeten gaan zingen :wink:

Ik vind de eerste wel een mooie stem hebben maar de tweede mooier en de derde vind ik niet zo geweldig mooi. Het is wel allemaal redelijk zuiver, en de tweede moet vooral in het refrein inderdaad op uitspraak letten maar die vind ik wel het mooist zingen!

bedankt! :slightly_smiling_face:

Oh en een trio vormen vind ik geen goed plan als jullie dat van plan waren, jullie stemmen vind ik niet mooi bj elkaar

Als je op zangles zit heb je toch echt een liedje nodig om te zingen. Dit bedoeld niemand als een belediging!

Het is zangles