Wij doen niet aan sinterklaas, pasen & kerstmis

^^
Ik krijg alleen cadeautjes voor m’n verjaardag, lol.

Doen jullie wel aan sinterklaas en kerstmis?
Pasen doen volgens mij vrij weinig mensen aan : ]

Kerstmis cadeaus groot ontbijt en met de familie cadeaus, en soms 1/2 (kleine) cadeaus voor sinterklaas.
Bij Pasen doen wij een heel uitgebreid ontbijt. :")

Wij doen gewoon helemaal niks XD
Vaak weten mijn ouders niet eens dat het sinterklaas/pasen/kerstmis is.

Wij doen aan Sinterklaas (gewoon cadeautjes kopen voor het hele gezin en de familie en samen steengrillen), Kerstmis (uitgebreid ontbijt en avondeten), en Pasen (uitgebreid ontbijt).

Wij doen alleen aan kerst.

Wij doen ook aan niks op het gebied van cadeautjes. Wel bijvoorbeeld een aparter ontbijt met Pasen, en specialer avondeten met Kerstmis (eventueel met of bij familie)

We trekken met kerst lootjes, dus we krijgen dan kleine cadeautjes, verder gourmetten we met kerst, that’s it.

Met sinterklaas krijg ik cadeautjes, met kerst doe ik iets gezelligs met mijn familie en met Pasen gaan we wandelen en lekker ontbijten :grinning:

Sinterklaas vieren we nog, met kerst gaan we meestal gourmetten en soms uit eten en een klein cadeautje zoals een boek of een spelletje, en pasen dat vieren we niet echt, we maken meestal croissans dan, maar voor de rest niks.:heart:

Sinterklaas niet… kerst wel, maar niet echt met cadeautjes ofzo
we gaan gewoon lekker eten en er komt visite en we gaan wat leuks doen ofzo

dit jaar niet nee, normaal wel pasen & kerst.

Met Sinterklaas doen we cadeautjes en lootjes.
Met Kerstmis hebben we vaak familiebezoek/reünie en gaan we uit eten (en mijn moeder+zusje gaan naar de kerk).
En met Pasen ook af en toe familie en een grote brunch.

Sinterklaas vieren we bij mijn vader niet meer, maar bij mijn moeder krijg ik dan een klein cadeautje (zusje van 4). Kerst vier ik met mijn beide ouders en kopen we wat leuks voor elkaar en met pasen doen we niks.

kertmis veel cadeaus,
Sinterklaas suprises,
pasen een klein cadeautje

Sinterklaas eigenlijk alleen van die december kalenders, Kerst wat kleinigheidjes, en pasen niks.

Ik krijg ook alleen cadeautjes met m’n verjaardag.

Wij doen aan alles.

Wij doen sinterklaas wel gewoon cadeau’s.
kerstmis geen cadeau’s maar kerstboom en gourmetten etc.
pasen, niks volgens mij ? maar dan is hier kermis. dus is ook gezellig.

alleen kerst, grote cadeaus en alles, gourmetten & onnozele kerstfilms kijken :grin:
kortom: het gewoon gezellig maken (: