Wij bieden u het Bewonderenswaardige Boypanel!

Hallo lieve mensen!
Dit idee ontstond in 1765 al gisteravond laat in een topic; en nu maak ik nog een topic aan waarin we dit idee kunnen uitvoeren.
We hebben allemaal wel vragen aan jongens. Vragen op verschillende gebieden, die we graag beantwoord zouden willen zien.
Waarom zouden we die vragen niet stellen?
Stel in dit topic je vraag en we zullen zo goed mogelijk ons best doen ze aan onze vriendjes voor te leggen! Zij zullen de vraag beantwoorden en wij typen het antwoord hier. Oja; iedereen met een vriend kan natuurlijk de vragen aan hem stellen. Zo veel mogelijk meningen om te vergelijken. Zie het als een soort boypanel. Alleen dan niet echt met vaste leden ^^

Great! Stel de vraag die je wilt!

Mensen die meedoen zijn o.a. Aurorae(ik dus) en HelloMona en de Grote Bedenker is Fallingdown. Iedereen kan meedoen!

Vragen die al gesteld zijn + antwoord:
Waarom geven sommige jongens (scharrels, datedudes ergens in die richting) je de ene dag ontzettend veel aandacht en de andere dag laten ze niks weten?
Vriend aurorae:
‘1. Omdat ze een kater hebben
2. AC MILAN - Inter
3 House Marathon
4 Andere FEESTiviteiten (zoals feestjes, gekke uitjes naar familie, of roadtrip naar KFC’

Vriend doenie:
als een jongen je echt leuk vind dan geeft hij je altijd veel aandacht, maar veel jongens vinden meisjes alleen leuk wanneer hun er zin in hebben. dus als hun favo tv programma begint of ze willen net een computerspelletje spelen dan negeren ze je “even” totdat ze weer aandacht willen

vinden jongens het juist leuk als meisjes van voetbal houden/er verstand van hebben of juist niet?
Het maakt hem niet zoveel uit.

Vinden jongens het juist fijn als een meisje initiatief toont of ‘jagen’ ze het liefst zelf achter het meisje aan?
‘Euuh dat verschilt per jongen. Het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. Een beetje het duw en trekspelletje.’

Trekken jongens zich heel veel van hun vrienden aan? Als vrienden van hem zeggen dat hij niet met een meisje moet daten om wat voor reden dan ook (ze vinden haar niet knap, ze vinden haar onaardig, vanwege de afstand etc.), luisteren ze er dan naar of trekken ze hun eigen plan?
‘hehe btw jongens trekken zich vrijwel niks van andere jongens advies aan (of meisjes, same shit different sex) en trekken meestal hun eigen plan, of het moet over iets serieus zijn’

kijken jongens naar het innerlijk of is het toch echt zo dat ze echt alleen op uiterlijk afgaan?
‘‘Meestal is het zo van
"zij is best wel aantrekkelijk
en dan ga je met haar praten
en dan is ze vervelend
dan is ze dus maar 50 % aantrekkelijk
een 5 is een onvoldoende’’

maken jongens zich ook zorgen , wat ze aan moeten trekken naar de eerste date? zijn zij ook nerveus?
‘No. Of het is hun eerste eerste date.
Dan een beetje, maar waarschijnlijk niet zo erg als vrouwen.’

stapt een jongen meestal af op meisjes die te knap voor hem zijn of stappen ze af op meisjes waarvan ze denken dat ze die kunnen krijgen?
Vriend eeeelise: 'ik begin alleen tegen meisjes die mijn vrienden al kennen ofzo. En ja ze moet toch wel knap zijn, iemand lelijk neem ik niet he. Ik ga ook niet met iemand gaan die mooi is maar mij niet interesseert. ( hij bedoelt dus met dat ‘niet interesseren’ dat hij haar saai of vervelend of niet leuk vind ofzo )

hoe laten jongens nou echt duidelijk merken dat ze een meisje echt leuk vinden?
‘‘Door aandacht te besteden denk ik. Je zult geen liefdesbrief vinden, en ik persoonlijk vermijd alle clichés die je in meidenfilms ziet, ik denk dat de meeste jongens dit wel zullen doen.’’

houden jongens ervan als meiden spontane dingen doen?
‘‘Natuurlijk is dat leuk, maar niet erg gekke dingen. Ontbijt op bed is altijd een plus mwuhahahahahahaha’’

Vinden jongens het leuk als een meisje humor heeft en dit ook gebruikt? Of vinden ze het toch echt belangrijker dat zíj de grappenmaker zijn?
Vriend Fossil:Een meisje moet ook humor hebben (en het gebruiken). En ik hoef de grappenmaker niet te zijn.
Vriend ikheetniethenk: Haha, tuurlijkk mogen ze dat! wij hoeven toch niet AL het werk te doen?

hahahaha leuk :grinning:
kan m’n vriend wel een keer lastig vallen als er dringende vragen hier zijn

hier waren toch een tijdje terug een heleboel artikelen over? Is dat gestopt ofzo?

ja klopt, maar dat is idd al gestopt.

Hihihi, ik zie het al voor me; ‘Zeg liefje, hoe komt het eigenlijk dat jongens altijd zeggen dat ze zullen bellen/smsen en dan vervolgens 3 dagen niks van zicht laten horen?’ Ik denk dat vriendjelief me dan HEEEEEL raar aankijkt. :’)

Maar; leuk idee!

Oh ik heb ook een vriendje, die wil vast helpen :grinning:

Wat een leuk idee! Ik heb wel een vraag, mag ik hem al stellen of niet? Ik heb helaas geen vriendje die hierbij kan helpen.

Ja tuurlijk, stel maar :grin: Mijne is online dus ik zal kijken wat ik voor je kan doen :’)

Ik heb 3 broers, kan ook wel eens wat aan hun vragen :’)

Oké even kijken hoe ik me vraag ga formuleren hoor haha :’)
Is het zo dat jongens veel minder snel verliefd worden? Meisjes kunnen altijd al verliefd worden op jongens, als diegene alleen maar bij haar in de klas zit en verder niks. Is dat met jongens ook zo? En is het zo, dat een jongen een meisje veel sneller weer vergeet dan andersom? Bijvoorbeeld als ze een blauwtje hebben gelopen, maar ook na een relatie of als ze gewoon af en toe dates hadden met meisjes maar ze dan worden afgewezen of het niet werkt etc.? Of is het gewoon zo dat jongens wel hetzelfde voelen maar er anders mee omgaan/er niet over praten?

Wow lang verhaal haha :’)

Hahaha wat een leuk topic! Is deze een klein beetje ontstaan door een opmerking die ik in dat topic maakte? :stuck_out_tongue:

Vriend Cas:
‘God wat een kutvraag zeg. Kan ze nog beter AstroTv bellen.’
Hij zegt dat hij erover na gaat denken :’)

Haha, mijn excuses voor de kutvraag :’) En bedankt dat hij er over na wilt denken.

Jouw vriend heeft er een fan bij. Wat een held, hahahaha. :’)

Haha ja dat was jij! Je verdient ook copyright dus je gaat in de beginpost xD

Nu voel ik me een heel gecompliceerd persoon haha, misschien had ik mijn vraag een beetje anders moeten stellen. Upje voor dit topic.

echt he xd,
mijn vriend zou me echt raar aankijken als ik hem van die rare vragen zou stellen xd.
success :stuck_out_tongue:

haha dit ga ik volgen !

Achnee. Hij vond je vraag gewoon zo goed dat hij tijd nodig heeft om er over na te denken, zo kun je het ook bekijken!

Wat ik me altijd heb afgevraagd is de opinie van het mannelijke geslacht tegenover de order van de Testudines. Wij vrouwen zijn het er natuurlijk unaniem over eens dat ze geweldig zijn, maar bij mannen bespeur ik nog wel eens enige twijfel.