Wii

Ik heb een tijdje geleden (1,5 jaar geleden ofzo) een wii bij de MeidenMagazine gewonnen :grinning: Ik was helemaal happy er mee enz. Maar nu speel ik er nooit meer mee. Het is een gewone wii + wii fit + balance bord + 5 spellen + microfoon (voor zing spel) ofzo. Ik doe er echt helemaal niks meer, maar mag hem van mijn moeder niet verkopen.

Wat zouden jullie doen?
Hem toch verkopen?
Of houden en hem laten verrotten in de kast?

aan een goed doel geven ofzo? (:

Ik zou hem gewoon verkopen, beetje zonde wanneer je hem hebt maar er niets mee doet!

Maar eigenlijk wil ik er wel geld voor :grin: Want ik zit beetje in de geld problemen denk ik.

iK KON er ook niet super veel aan doen dat ik hem heb. Ik had niet mee moeten doen aan die prijsvraag. Maarja, ik dacht dat ik toch niet zou winnen. Ik dacht ook dat ik er best veel mee zou doen. Maarja, dat gebeurde dus niet. Ohja, er zit ook nog zo’n mario kart wiel bij :grin: + dat spel :grinning:

Verkopen natuurlijk.

waarom mag je hem niet verkopen dan?

Denk dat ze het jammer vond ofzo. En dat ik hem dan beter aan m’n broertje of zusje kon gevenn. Maarja, de laatste keer dat ik het vroeg was een paar maanden geleden geloof ik

Geef m maar aan mij dan, als het móet…

:grinning:

Ik zou hem best van je over willen kopen eerlijk gezegd :’)

Er zitten spellen bij als: Laura’s passie modeshow, Mario Kart, 2 zing spellen + microfoon, Wii sport, Wii Fit. (oh dat waren ze al) En 1 wii controler, 1 wii balance bord, en nog zo’n wii chuck conroler :grin: