Wii ombouwen

Hallo ,

Ik zou graag mijn Wii laten ombouwen, weet iemand waar ik dit het beste kan doen? Tegen een aannemelijke prijs?
Is het dan beter om er een harddisk bij te nemen?

Alvast bedankt!

Je moet dat gewoon opzoeken in je eigen regio.

Ja, dat moet je idd ff in je eigen omgeving zoeken. Ik ken hier wel iemand maar da’s waarschijnlijk de andere kant van Nederland voor jou. Niet erg handig dus.

volgensmij kan je dat wel op marktplaats vinden!
maar mijn broer heeft het zelf gedaan dus ik weet het verder ook niet xd.

ik las eerst wil ombouwen in je topcictitel :grinning:

maar zou idd even op marktplaats kijken en er zijn op youtube ook tutorials om het zelf te doen.

Het is op zich redelijk goed zelf te doen. Ik heb mijn Wii ook zelf softwarematig omgebouwd en kan nu spellen direct van een externe harde schijf spelen. Je kunt het ook hardwarematig doen d.m.v. een chip, maar dat moet je meestal wel ergens laten doen. Er zijn mensen die hun ombouwservice aanbieden op bijv. marktplaats, daar zou ik eerst eens kijken. En Google natuurlijk :wink: Let wel op dat je garantie vervalt als je je Wii ombouwt.

ombouwen?

Yeah dat wil ik ook doen, ben het zat om elke keer 30 euro te betalen als ik iets nieuws wil kopen. Maar ik ga het mijn pa laten doen dmv een tutorial op youtube, aangezien ik zelf atechnisch ben. Dus ja… oke… dit was geen nuttige reactie, sorry. Succes!

Wanneer je dat doet, kan je er gebrande spellen op spelen, dacht ik zo.
Ik zou iemand zoeken in je omgeving, of even op internet zoeken, ik heb geen idee.